Virallinen traileri:
Itse toivon, että kausi olisi pidempi, kuten ensimmäisellä kaudella, mutta ihan jokaviikkoista show:ta en itse edes tahtoisi. Siinä voisi nimittäin käydä helposti niin, että ideat loppuisivat kesken. Lucha Undergroundin vahvuus on mielestäni juuri siinä, että se on annosteltu sopivasti ja kuviot eivät jää turhaan junnaamaan.Porcupine kirjoitti:Jos jotain toivoisin tämän ohjelman saavuttavan tulevaisuudessa niin se olisi kehitys siihen asteeseen, että päästään täysin jokaviikkoiseen ohjelmaan ilman näitä pitkiä taukoja ja sitten lopuksi mahdolliseen liveohjelmaan. Siinä alkaisi Vincenkin päätä särkeä kun varteenotettava haastaja astuisi hänen varpailleen.
Itse pidän sen verran paljon vastakkainasettelusta, että täytyy sanoa muutama sana lisää aiheesta ja samalla perustella kantaani enemmän. Alkuun täytyy myöntää, että olet oikeassa tuon suhteen, että ideat saattaisivat loppua kesken jos show olisi jokaviikkoinen, mutta kuten sanoin niin pidän siitä, että Vincen varpaille astutaan ja hänen täytyy parhaansa mukaan parantaa omaa tuotettaan. Tätä ei ole tapahtunut vuosiin ja WWE tarvitsisi sitä saadakseen hieman paremman tuotteen. Jos Lucha Underground ei pysty vakuuttamaan viikko toisensa jälkeen jokaviikkoisessa showssa ja ideat loppuvat kesken niin onko se sitten todella kaiken hypen arvoinen ja ansaitseeko se lopulta sen parhaan painiohjelman statuksen, jota monet jo hehkuttavat.PentagonSr kirjoitti:Itse toivon, että kausi olisi pidempi, kuten ensimmäisellä kaudella, mutta ihan jokaviikkoista show:ta en itse edes tahtoisi. Siinä voisi nimittäin käydä helposti niin, että ideat loppuisivat kesken. Lucha Undergroundin vahvuus on mielestäni juuri siinä, että se on annosteltu sopivasti ja kuviot eivät jää turhaan junnaamaan.
Asiaa täytyy mielestäni miettiä vähän erilaiselta kantilta tässä tapauksessa. WWE on tehnyt viikottaista showta iät ja ajat sekä 90-luvulta alkaen joka kuukausittainen PPV. 90-luvulla viikottainen show tai useampi + PPV muodostui normiksi jota vielä lähes kaksikymmentä vuotta myöhemmin käytetään. Tällä on kuitenkin varjopuolensa, koska WWE:n vuosittainen kierto on niin vaativa sen talentille joka loukkaantuu jatkuvasti. Sen lisäksi WWE:n käsikirjoitustiimi sekä Vince McMahon (ja Kevin Dunn...) eivät osaa käsikirjoittaa hyvää showta kuin ehkä 15-20% ajasta.Porcupine kirjoitti:Itse pidän sen verran paljon vastakkainasettelusta, että täytyy sanoa muutama sana lisää aiheesta ja samalla perustella kantaani enemmän. Alkuun täytyy myöntää, että olet oikeassa tuon suhteen, että ideat saattaisivat loppua kesken jos show olisi jokaviikkoinen, mutta kuten sanoin niin pidän siitä, että Vincen varpaille astutaan ja hänen täytyy parhaansa mukaan parantaa omaa tuotettaan. Tätä ei ole tapahtunut vuosiin ja WWE tarvitsisi sitä saadakseen hieman paremman tuotteen. Jos Lucha Underground ei pysty vakuuttamaan viikko toisensa jälkeen jokaviikkoisessa showssa ja ideat loppuvat kesken niin onko se sitten todella kaiken hypen arvoinen ja ansaitseeko se lopulta sen parhaan painiohjelman statuksen, jota monet jo hehkuttavat.PentagonSr kirjoitti:Itse toivon, että kausi olisi pidempi, kuten ensimmäisellä kaudella, mutta ihan jokaviikkoista show:ta en itse edes tahtoisi. Siinä voisi nimittäin käydä helposti niin, että ideat loppuisivat kesken. Lucha Undergroundin vahvuus on mielestäni juuri siinä, että se on annosteltu sopivasti ja kuviot eivät jää turhaan junnaamaan.
Näinhän se periaatteessa menee, mutta niin kauan kun WWE ei noteeraa LU:n kasvua tai suosiota millään tavalla niin ei sitä virallisesti pidetä saman tasoisena ohjelmana massan silmissä. Se kun valitettavasti merkitsee enemmän kuin se, että vain moni sanoo tämän olevan parempi ohjelma kuin tämä. En esimerkiksi näe, että WWE yllättäisi jo näinkin varhaisessa ajassa vastaten vaikkapa siihen Money In The Bank kuittiin, jonka Dario Cueto hyvin koomisesti meille sanaili tuodessaan Gift Of The Gods mestaruuden julki.PentagonSr kirjoitti:Ensimmäinen kuitenkin oli tajunnan räjäyttävää wrestlingiä ja jo se, että se tarjoaa lucha librea Amerikassa, elokuvamaisine vinjetteineen sekä uskomatonta painia ja johdonmukaista käsikirjoitusta on omiaan horjuttamaan WWE:n (firma joka junnaa vuodesta toiseen paikallaan) valta-asemaa ruohonjuuritasolta.
Määrä ei korvaa laatua.

Los_Pebbels kirjoitti:Itse ainakin maksaisin ihan mielelläni jotain siitä ilosta että tämä sarja pysyisi ilmassa.
Tätä funtsin pari päivää sitten. Voisi olla varteenotettava vaihtoehto juuri elokuvamaisen kerronnan ja tyylittelyn tähden, LU saattaisi hyvinkin kyetä avaamaan painille reitin valtavirran suoratoistopalveluihin. Nyt pitäisi herra Rodriguezin showbiz-meriittiensä tukemana vedellä vähän naruja.Ja ennen kuin LU päätyy johonkin Netflixin tapaiseen palveluun, ei se myöskään tule WWE-juggernauttia haastamaan.
Tuo rahoitusjuttu on ainakin itselleni kyllä ollut yleisesti tiedossa jo pitkään. Kuitenkin kylmä totuus on, että todella harvassa (tai olemattomissa) on mahdollisuudet, että jokaviikkoinen show pitkällä tähtäimellä pystyisi pitämään tason yhtä korkealla kuin nämä lyhemmät kaudet. En ainakaan itse jaksa uskoa. Mutta kuten sanoinkin, niin itse olen tämän kausittamisen kannalla, mutta kaipaisin jälleen vain pidempiä kausia. Toivottavasti rahahanat saadaan auki ja kansalle sen haluamaa viihdettä!Los_Pebbels kirjoitti:En usko että ongelma on siinä että riittääkö heillä materiaalia loistavaan show'hun. Aivan varmasti riittää. Ongelma on rahoitus. Vielä Ultima Luchan aikoihinhan oli epävarmaa että jatkuuko ohjelma lainkaan, sillä rahoittajia ei löytynyt. Eric Van Wagenen (joka on siis yksi avaintuottajista) sanoikin lähes jokaisessa haastattelussa, että mikäli he eivät saa tarpeeksi rahoitusta tehdäkseen sen tasoista ohjelmaa mitä haluavat, niin eivät tee sitten lainkaan.
Luultavasti siksi tämä 2. kausi on lyhyempi. El Rey, AAA ja muut rahasammot eivät luultavasti voineet antaa yhtä paljon rahaa kuin ekalle kaudelle, mutta kun laadusta ei tingitä niin tingitään sitten kauden pituudesta.]
Tämä. Korvike se tosin ehkä yrittää olla, vaikka ei sitä tietoisesti tee. Monestihan tuolla kommentaattoritkin hokevat, miten erikoislaatuinen koko ohjelma itsessään on. LU ja WWE ovat kyllä kuin yö ja päivä ja hyvä niin. Jokaiselle löytyy jotakin ja joillekin kumpikin kelpaa.Los_Pebbels kirjoitti:Ja tosiaan, Lucha Undergroundhan ei edes yritä olla mikään WWE:n vastine tai korvike. He tekevät ihan tietoisesti ihan eri juttuja. Tuskin heitä kiinnostaa ettei WWE heitä noteeraa, vaikka välillä muutamat piikit tuleekin tietyiltä markkinakoneilta. Ja ennen kuin LU päätyy johonkin Netflixin tapaiseen palveluun, ei se myöskään tule WWE-juggernauttia haastamaan.
Porcupine kirjoitti:Se. että paskasäkki Cagea pitää katsella Jack Evansin sijaan on jo pientä kettuilua.
Ilmaisin asiani huonosti, mutta lyhyesti voin avata kantaani sen verran, että tuota kirjoittaessa puhuin ainoastaan kahdesta hahmosta. Jack Evans sekä Cage ja mielestäni Cage on täysi paskasäkki kun verrataan Jack Evansiin. Muskelimies ei aina ole automaattisesti paskasäkki, mutta valitettavasti hyvin usein. Tosin poikkeuksiakin löytyy, mutta ei niistä sen enempää. Vaikka Cage onkin saanut hyviä otteluita aikaan LU:ssa niin ei hän siltikään hahmonsa ansiosta omiin suosikkeihini kuulu. Eli tuostakin segmentistä olisi tullut huomattavasti parempi jos Cagen tilalla olisi ollut Jack Evans. Katsoisin mielummin ottelun Evansin ja Mundon välillä kuin tämän mitä on tulossa.Enska kirjoitti:Onko jokainen muskelimies automaattisesti "paskasäkki"? Mielestäni Cage on oikein viihdyttävä ja karismaattinen ottelija, joka sopii Lucha Undergroundin maailmaan täydellisesti. Vakuutti myös (muutoin katastrofaalisessa) AAA:n Triplemaníassa, jossa otteli El Patronia vastaan hyvän matsin.
Siten, että siitä olisi kaiketi alkanut huomattavasti kiinnostavampi feudi, jonka osapuolet Mundo ja Evans saisivat hyvinkin varmasti paremman ottelusarjan sekä feudin aikaan kuin tämä Mundo ja Cage. Lisäksi se olisi ainakin minulle täysin uusi ottelupari. En ainakaan äkkiseltään muistaisi, että he olisivat kohdanneet missään vaiheessa.Mr. Off kirjoitti:En saa päähäni, miten tuo segmentti olisi toiminut Evansin korvatessa Cagen. Muutenkin ymmärtääkseni Cagea on rakennettu aikalailla koko ykköskausi niin on luontevaa, että mies ottaa nyt isoa roolia. Makuasioita kaiketi.