Arn Anderson
Nyt tuli heti alkuun pirun ärsyttävä pari. Haluaisin sydämeni pohjasta äänestää Double A:ta niin monta kertaa tässä kisassa kuin vaan mahollista, mutta mä vaan oon liian kova Regal-markki. Ehkä se on se brittiaksentti, tai ehkä se on vaan yksinkertaisesti se tapa millä Regal esiintyy kehässä ja sen ulkopuolella. Regal on mun mielestä NXT:n GM:nä yksi parhaista authority figureista koskaan, jokainen esiintyminen on mulle must-see. Sori Arn, sä oot joka tapauksessa ihan vitun kova äijä.
Kurt Angle
Rob Van Dam
Sanoin viime kierroksella, että Angle on yksi parhaista koskaan. Mutta nyt kun olen viime aikoina katsonut ysärin lopun ECW:tä niin en vaan voi olla rakastamatta ja fanittamatta RVD:tä ihan täysillä. Jokin siinä miehessä vaan on. Angleen ei vaan koskaan ole syntynyt samanlaista markitussuhdetta, joten näin tällä kertaa.
The Undertaker
Mr. Perfect
En pidä näistä pareista. Perfectiäkin markitan ihan homona, mutta The Undertaker on yksi suurimmista suosikeistani koskaan, Dead Man oli se suurin syy miksi musta tuli painifani.
Jake Roberts
Owen Hart
Kiitos luoja, että nämä kaksi tiputtivat Ortonin ja Nakamuran. Jake on yksi kaikkien aikojen parhaista mikissä, Owen yksi kaikkien aikojen parhaista (aikakauteen suhteutettuna) kehässä. Owen on kuitenkin omasta mielestäni parempi kokonaispaketti, sillä siinä missä myös Owenin hahmotyöskentely oli aina huikeaa, niin Jake ei läheskään aina täysin vakuuttanut kehässä. Miksi Owen vietiin meiltä pois liian aikaisin?
Ricky Steamboat
Kenny Omega
Sanokaa mua oldschool-homoksi, mutta Steamboat on ollut, on nyt ja tulee aina olemaan parempi kuin Omega. Kummatkin ovat ehkä oman aikakautensa suurimpia kehätaitureita, mutta mulle The Dragon on vaan ratkaisevan verran kovempi. Lisäksi Omegan saama hypetys nykyajan internetin painimaailmassa on jonkun verran ärsyttänyt, kun taas Steamboat ei ärsyttänyt koskaan.
Roddy Piper
Booker T
Tässäkin parissa oldschool-fanitus vie voiton. Booker on hyvä ja parhaimmillaan loistava, mutta Hot Rod on Hot Rod. Piperista tulee heti mieleen ne kaikki legendaariset promot, WM1:n ME ja vaikka vs. Bret @WM8, kun taas Bookerista ei oikein tule samalla tavalla mieleen legendaarisia hetkiä.
Cesaro
Scott Hall
Joo, ei nyt kyllä riitä Cesarolla Hallia vastaan. Pari vuotta sitten ois voinut riittää, kun oma Cesaro-fanitus oli huipussaan, mutta ei enää. Samaan aikaan kun Cesaro on laimentunut (vaikka The Bar onkin hyvä tag team), niin olen oppinut rakastamaan Scott Hallia. Jopa WCW:ssä kaikkien ongelmiensa keskellä Hall oli aina yksi show'n valopilkuista.
Ricochet
Rusev
Kummatkin pudottivat ensimmäisellä kierroksella itseään kovemman nimen, joten vähän sour olen kumpaakin kohtaan. No, Ruseville kummiskin ääni, koska onhan se mahtava viihdyttämään ja ansaitsisi paljon enemmän. Varmaan myös siksi Ruseville ääni, kun olen häntä kuitenkin nähnyt selvästi enemmän.
Batista
Kevin Nash
Nashista en koskaan ole suuremmin välittänyt, kun taas Elukka oli yksi ekoja suosikkejani, ja rakastin kanssa sitä 2009-10 heel-Batistaa. Loistava mies, ja hienoa on ollut nähdä, että Big Dave on myös pärjännyt Hollywoodissa.
AJ Lee
Katsuyori Shibata
Shibata vs. Okada oli huikea matsi, ja muutenkin matsku mitä olen nähnyt Shibatalta on ollut kovaa tavaraa. Mutta AJ on suurin suosikkini naisista koskaan, eikä tämä ole edes mitään munalla äänestämistä, vaan pidin AJ:sta oikeasti vain erittäin paljon.
Dean Ambrose
Chuck Taylor
Taylorin oon jotenkin onnistunut aina missaamaan, eli matskua mieheltä ei ole tullut oikeastaan nähtyä ollenkaan. Jätetään siis tyhjäksi.
Bray Wyatt
Rey Mysterio
En ole niitä suurimpia Wyattin vihaajia, ja miehellä tosiaankin olisi vieläkin potentiaalia, mutta ei hän Rey'tä voita millään. Rey on aina ollut huikea, ja toivottavasti vetäisi vielä sen one last runin WWE:ssä. Rey vs. AJ jossain isossa PPV:ssä olisi märkä uni.
Kota Ibushi
Zack Sabre Jr.
Sekopää no-fucks-given Ibushi on vakuuttanut paljon enemmän ZSJ. Se oli vääryys, että Sabre pudotti Malenkon ekalla kierroksella, ja uskaltaisin sanoa, että siinä on aika paljon se kuuluisa Recency Bias vaikuttanut.
Hiroshi Tanahashi
Chris Jericho
Tanahashi on kanssa ollut aina hyvä, mitä häneltä olen matsejä nähnyt, mutta ei voi kyllä millään kiilata tässä Jerichon edelle. Y2J on yksi suurimmista legendoista. Hieno face, vielä hienompi heel, loistava mikissä sekä kehässä. Y2J on yksinkertaisesti tarjonnut niin paljon upeita ja ikimuistoisia hetkiä urallaan, että ei olisi mitenkään vääryys vaikka hän voittaisi tän koko paskan.
Hulk Hogan
Brock Lesnar
Rasisti tai ei, olen ihan pirun iso Hogan-fani. Vaikkakin WCW:n loppuaikoina Hulk oli aika kulahtanut ja tietysti suuri syy koko firman tuhoon. Kuitenkin WCW-uraankin mahtui myös hienoja hetkiä ainakin nWo-runin alkupuolelta. Ja kasarilla Hogan oli siis sitä parasta, ei sitä miehen matseissa vallinnutta tunnelmaa vaan voi olla rakastamatta. Brock taas on kanssa kova ja huikea kone, mutta niinkuin on tullut jo monesti todettua, niin hän on ollut myös aika tylsä monta kertaa parin viime vuoden aikana.
Randy Savage
Edge
Vihaan tätä paritusta, koska tässä on kaksi omaa top3-alltime suosikkia. Ja sydän itkee verta, mutta pakko se vaan on nyt Machoa äänestää. Siinä missä Edge oli suurin suosikkini silloin 2009-11, niin Machoa olen taas oppinut rakastamaan kun olen sieltä kasarilta asti katsonut noita vanhoja PPV:itä. Savagessa vain oli se jokin, minkä takia mies on ehkä paras showpainija koskaan. Parhaat promot, huikea kehässä. Ja oli WCW:n pappakaartistakin se paras silloin ysärin lopulla. Edgelle kanssa pelkkää rakkautta, mutta nyt oli pakko vaan äänestää näin.
Brian Pillman
Ted DiBiase
Million Dollar Man oli parhaita hahmoja, mutta ehkä tässä äänessä vaikuttaa kanssa se, että DiBiasen territory-matskua ei ole tullut nähtyä. Pillmanilta taas olen nähnyt periaatteessa kaiken matskun. WCW:ssä mahtava light heavyweight -painin uranuurtaja ja myöhemmin ECW:ssä ja WWF:ssä Loose Cannonina ihan vitun viihdyttävä. Olisipa tosiaan elänyt Attitude Eralla (ja vielä tänäkin päivänä).
John Morrison
The Brian Kendrick
Tämä on vaikea pari. Morrisonista on lämpimiä muistoja sieltä vuosikymmenen vaihteesta, kun taas Kendrick on aiheuttanut lämpimiä muistoja CWC:ssä ja 205 Liven ovelana heel-veteraanina. JoMolle nyt kumminkin ääni, sillä häntä olen fanittanut hieman enemmän kuin Miestä Suunnitelman Kanssa.
Seth Rollins
Kerry von Erich
Kerryltä en ole nähnyt sitä WCCW-matskua, ja vaikka oli WWF:ssäkin hyvä, niin ei mikään silti riittäisi sitä vastaan, mitä Rollins on tarkoittanut itselleni. WM31:n loppu oli hienoimpia hetkiä ikinä, ja saattaa olla ainakin tällä hetkellä unpopular opinion mutta mielestäni Seth on ihan AJ:n tasolla kun mietitään WWE:n kovimpia kehätaitureita. Curb Stompinkin se sai takaisin. Nyt vielä #bringbacktheblondestreak.
Cody Rhodes
Ric Flair
Rhodes on ollut aina viihdyttävä, mutta noh, Flair on aina ollut viihdyttävin. Ei mitään jakoa Codylla kuitenkaan tässä.
Becky Lynch
Jeff Hardy
Olen katkera siitä, että Becky pudotti Juvin ekalla kiekalla. Jeffille ääni kuitenkin myös ihan miehen omien ansioiden kautta, olihan se ensimmäinen suosikkini koskaan, joten Hardylla on aina erityinen paikka sydämessäni.
The Rock
AJ Styles
Pahaa teki mustata Rockyn nimi, kun vastassa on AJ, mutta en vaan voi olla äänestämättä painihistorian elektrisintä miestä vastaan. Tällä kertaa promot voittavat kehätaidot. On kyllä paskoja pareja tämä ja Savage vs. Edge.
Christopher Daniels
Toshiaki Kawada
Kawada on jäänyt mulle aina vähän Misawan ja Kobashin varjoon, kun taas Daniels oli se suurin TNA-suosikkini silloin joskus. Helppo ääni siis Langenneelle Enkelille.
Samoa Joe
Big Show
Nyt ei riitä Smarkside-meemin voima, vaan Samoalainen Jouni jyrää Big Show'n läpi ja jatkoon tästä höyryveturin voimalla. Joe, Joe, Joe!
CM Punk
Mick Foley
Aargh, nyt pitää Edgen, Arnin ja AJ:n lisäksi äänestää vielä Foley'takin vastaan. Mutta ei voi mitään, Punk on itselleni se ikuinen numero yksi.
Christian
Daniel Bryan
Katsoin juuri Christianin mestaruusvoiton Extreme Rules 2011:sta, ja se oli mahtava hetki. Mutta Bryanin WM30-voitto oli vielä hienompi hetki. Se oli jotain mitä ei olisi ikinä uskonut tapahtuvaksi, ja kun se sitten tapahtui, niin ei voinut muuta kuin hymyillä. Vieläkin pieni toivonkipinä elää, että Bryan vielä pääsisi sitomaan painisaappaat jalkaan ja ottelemaan WWE:n kehässä.
Starbuck
Shawn Michaels
Nyt loppu Starban eväät, Michaelsin voittaisi erittäin harva tässä kisassa, ja yksi heistä ei ole suomipainin uranuurtaja.
Eddie Guerrero
John Cena
Eddielle ääni, koska vaikka Cena nykyään onkin oikein jees ja pidän hänestä, niin on ne Super Cena -vuodetkin vielä vahvana muistissa. Eddie taas oli aina se sama rakastettava Eddie. Ja jos Eddie pudotti tässä Stone Cold vitun Steve Austinin, niin kyllä sen pitäisi pudottaa myös John Cena.
Roman Reigns
Kenta Kobashi
UUUUAAAAAAAA. Sori workratehomot.
Iron Sheik
Bret Hart
Iron Sheik, PERSEESEEN. Bret Hart, vaikka finaaliin saakka.
Chris Benoit
Triple H
Kaksi ihan hemmetin ristiriitaista tyyppiä vastakkain. Benoit teki mitä teki, mutta oli kehässä yksi kaikkien aikojen kovimpia. HHH on taas välillä ihan pirun kova ja vakuuttava ukko, mutta sitten välillä ne hautailut ja egoilut ärsyttää liikaa. Benoit'lle ääni, Hunterille toki kiitokset myös NXT:stä
Tomohiro Ishii
Kazuchika Okada
Okada on Okada, ja vaikka Ishii onkin hyvä ja ihan viihdyttävä, niin ei hän Okadaa voita tässä. Okada on kaikesta (yli)hypetyksestään huolimatta onnistunut vakuuttamaan myös itseni siitä, että on se tämän aikakauden oikeasti se kovin kehätaituri.