Miljonäärilaulaja Beyoncén voimaannuttava kappale "Flawless" soi NXT:n uuden aikakauden
introvideon taustalla, kun kamerakuva kiertää ympäri Full Sail Universitya, josta on kannettu kaikki Disney-rekvisiitat pois. Disney-aikakaudella Full Sail oli koristeltu muun muassa erilaisin Disney-teemaisin ilmapalloin ja pehmoleluin, mutta nyt NXT:n kehäalue näyttää tismalleen samalta kuin ennen niin sanottua lasten aikakautta.
Niin näyttävät myös selostajat
Nigel McGuinness ja
Percy Watson, joiden ei tarvitse enää käyttää Mikki Hiiren ja Hessu Hopon naamioita selostamossa.
Nigel McGuinness: "Hyvää iltaa, NXT-universumi. Kello on minuutin ja kolmekymmentäkolme sekuntia yli yhdeksän. Päivämäärä on 6. syyskuuta 2017 ja viikonpäivä keskiviikko. Minun nimeni on Nigel McGuinness, ja minä olen etuoikeutettu valkoinen heteromies. Selostan tätä ohjelmaa eli WWE NXT:tä yhdessä kollegani Percy Watsonin kanssa. Percy Watson on tummaihoinen mies, jonka seksuaalista suuntautumista minä en voi tietää saati olettaa tietäväni. Tänä iltana me tulemme joka tapauksessa näkemään kolme ottelua, mikäli illan ohjelma toteutuu suunnitellusti. Luvassa on esimerkiksi revanssiottelu viime viikolta, kun Roderick Strong ja Wolverine Jr. kohtaavat Angelo Dawkinsin ja Lars Sullivanin uudestaan. Tulemme myös näkemään naispainijoita kehässä. Nainen on eräs ihmisen biologinen sukupuoli, naaraspuolinen ihminen. Naiseksi kutsutaan yleensä vain aikuista naispuolista henkilöä. Kasvuikäisestä naisesta käytetään nimitystä tyttö, Percy Watson."
Percy Watson: "Millä oikeudella edes nostat seksuaalisuuteni puheenaiheeksi, Nigel? Mitä merkitystä sillä on?"
Nigel McGuinness: "Tuo oikeus on nimeltään sananvapaus, joka on kansalaisen perusoikeuksiin kuuluva oikeus ilmaista ja vastaanottaa julkisuudessa mielipiteitään."
Percy Watson: "Sananvapaus ei silti tarkoita sitä, että saa sanoa sitä, mitä sylki suuhun tuo. Sinä loukkasit tunteitani."
Nigel McGuinness: "Mitä tarkoitat, Percy Watson?"
Percy Watson: "C'mon!"
Selostajien kinastelun keskeyttää muuan intiaanipäällikön eläimellinen laulu, joka yhtyy englantilaisen pop-pumpun Dead Or Aliven legendaarisimpaan hittiin "You Spin Me Round (Like A Record)". Se voi tietää vain ja ainoastaan yhden henkilön sisääntuloa, ja se henkilö on nimeltään
Eye Sees Indian.
Se myös pitää paikkaansa, sillä Eye Sees Indian ilmestyy varsin pian sisääntulorampille. Jokin vaikuttaa kuitenkin olevan huonosti, sillä Indian pitää katseensa tiukasti maassa. Eye Sees Indianin intiaaniasu on myös vain huolimattomasti yllä, ei lainkaan yhtä tyylitellysti kuin silloin puolitoista viikkoa sitten historian ensimmäisessä NXT Kids -jaksossa.
Percy Watson: "Miksi Eye Sees Indian pitää Amerikan alkuperäiskansoja pilkkanaan, Nigel? Mikä saa hänet pukemaan tuon keinotekoisen kymmenen dollarin sulkapäähineen päähänsä?"
Nigel McGuinness: "Sitä emme voi tietää, Percy Watson, mutta sen minä kyllä tiedän, että vaatteiden valintaan voivat vaikuttaa esimerkiksi sellaiset tekijät kuin ikä, sukupuoli, ammatti, sosiaalinen asema, maantieteellinen sijainti, vuodenaika, vuorokaudenaika, muoti sekä kulloisenkin tekemisen tai tilanteen luonne. Kantajasta, kuten Eye Sees Indianista, riippuvia tekijöitä ovat myös oma persoonallisuus, asenteet itseä ja muita kohtaan sekä tapa kantaa vaatteita."
Kehässä Eye Sees Indian kuuntelee hetken ajan NXT-yleisön mölinää ja avaa sitten suunsa – surullinen katse silmissään.
Eye Sees Indian: "Hyvä yleisö niin täällä Orlandossa kuin siellä ruudun toisellakin puolella. Olen teille kaikille anteeksipyynnön velkaa."
Irstaana terroristina ja sittemmin eksploitatiivisena "intiaanipäällikkönä" yleisön tietoisuuteen noussut Eye Sees Indian ei voita yleisön luottamusta heti alkuunsa, mutta ainakin Full Sailin väki hiljentyy kuuntelemaan, mitä ihmettä intialaispainijalla on sydämellään. Onko Eye Sees Indian tosissaan, vai onko kyseessä sittenkin jokin hirvittävä huijaus?
Eye Sees Indian: "Ennen kaikkea minun pitää pyytää anteeksi Amerikan alkuperäiskansoilta."
"What!" huutaa Full Sailin yleisö jokaisen Eye Sees Indianin lauseen jälkeen. "What! What! What!"
Eye Sees Indian: "Vielä kaksi viikkoa sitten en ollut kuullut sellaisesta käsitteestä kuin kulttuuri-imperialismi eli 'kulttuurinen omiminen'."
"What!" jatkaa Full Sail, joka ei näytä uskovan Eye Sees Indania laisinkaan.
Eye Sees Indian: "Pyydän, että kuuntelisitte minua hetken. Minä nimittäin ajattelin, että lapset pitäisivät sitä hauskana, jos esittäisin olevani intiaanipäällikkö. Oletin myös, että se voisi opettaa lapsille muita kulttuureja."
"Shut the f*** up! Shut the f*** up!" huutavat yleisön kylmäverisimmät kundit, ja WWE Networkin leikkaajat joutuvat varmistamaan, ettei yksikään kirosana pääse livahtamaan lähetykseen saakka.
Eye Sees Indian pyyhkii kyyneleen silmäkulmastaan.
Eye Sees Indian: "En tajunnut! Uskokaa minua, kun sanon, etten oikeasti tajunnut, miten loukkaavaa voi olla, jos käytän tällaista sulkapäähineen kaltaista symbolia hyväkseni vain viihteen nimissä! En ymmärtänyt, että ilon ja sivistyksen sijaan siirsin lapsille ainoastaan omia kapeakatseisia ennakkoluulojani ja, vielä pahempaa, vuosisatojen vanhaa rakenteellista ja iljettävää rasismia. Rasismia!"
Yleisön reaktio muuttuu tasaiseksi buuaukseksi. Full Sail uskoo vieläkin Eye Sees Indianin syöttävän koko maailmalle paksua pajunköyttä.
Silloin Eye Sees Indian riisuu intiaanitamineet yltään ja sipaisee kosteuspyyhkeellä jo alkujaankin hillityt meikit pois kasvoiltaan.
Eye Sees Indian: "Anteeksi."
Yleisö ei tiedä, mitä sanoa, kun Eye Sees Indian sulkee silmänsä ja jää odottamaan mitä ilmeisimmin suosionosoituksia. Niitä Bobdullah Al-Roodin alainen ei kuitenkaan saa, ei, vaikka Indian tirauttaa vielä yhden kyyneleen.
Eye Sees Indian: "Eikä siinä vielä kaikki. Amerikan alkuperäiskansat eivät nimittäin ole ainoat, joita kohtaan olen käyttäytynyt törkeästi."
"What!" huutaa yleisö jälleen. Eye Sees Indian luo nopean silmäyksen eturivin katsojiin ja kääntää sitten katseensa takaisin kameraan.
Eye Sees Indian: "En millään tavoin puolustele tekojani. Olen tehnyt väärin ja myönnän sen. Mutta haluan kertoa koko WWE-universumille täysin avoimesti taustoistani. Miksi? Jotta tekin voisitte tunnistaa syrjiviä rakenteita arjessanne."
Full Sailin väki alkaa jo saada tarpeekseen. "We want wrestling!" -huuto tarttuu huutajasta toiseen, vaikka Eye Sees Indian vannoo puhuvansa suoraan sydämestään.
Eye Sees Indian: "Kuunnelkaa! Kuunnelkaa, minä pyydän! Katsokaas, olen kotoisin Intiasta, maasta, jonka valtakulttuuri muovasi minut, teki minusta tällaisen. Ja nyt,
nyt, kiitos Stephanie McMahonin avartavan luennon intersektionaalisesta feminismistä, ymmärrän Intian kulttuurin olevan toksisen maskuliinisuuden kyllästämä. Aivan oikein! Toksisen maskuliinisuuden!"
"We want wrestling!" jatkaa yleisö, mutta osa Full Sailin lukeneemmasta väestä säpsähtää hereille kuullessaan tuon trendikkään tieteellisen termin.
Eye Sees Indian: "Lapsesta pitäen olen nähnyt, kuinka miehet pitävät valtaa ja kertovat naisille millaisia heidän tulee olla! Lapsesta pitäen olen elänyt epätasa-arvoisessa maailmassa, ja sen maailman pohjalta syntyi myös hirviömäinen ISIS Indian, tuo haurasta maskuliniisuuttaan ylikorostanut terroristi!"
Nyt Eye Sees Indianin silmät ovat jo täysin kyynelten peitossa. Hurja konekiväärimies on yhtäkkiä kuin pehmeä nallekarhu.
Eye Sees Indian: "Terroristi, joka kuitenkin oli sisimmässään vain herkkä, eksynyt, intialainen poika! Pieni viaton sudenpentu, joka ajettiin väärään laumaan!"
Full Sailin väki alkaa olla jo täysin kuutamolla. Mitä tämä puhe ylipäätään tarkoittaa, ja mihin se johtaa?
Eye Sees Indian kaivaa taskustaan nenäliinan ja kuivaa silmänsä.
Eye Sees Indian: "Koko elämäni... Koko pitkän elämäni olen ollut katkera. Katkera siitä, että synnyin paikkaan, jossa kaikki oli huonosti. Katkera siitä, että elämäni sai heikot lähtökohdat, joiden vuoksi olen kärsinyt myös ennakkoluuloista. Mutta kiitos Stephanie McMahonin unohtumattoman luennon ymmärrän nyt myös ne kaikki etuoikeudet, joita minulla on."
Kamera zoomaa Eye Sees Indianin silmiin, jotka eivät kyynelehdi enää. Nyt Eye Sees Indianin silmissä on varmuutta, määrätietoisuutta, totuutta.
Eye Sees Indian: "Minä, mies."
"What!" huutaa yleisö.
Eye Sees Indian: "Minä, heteroseksuaali."
"What!" huutaa yleisö.
Eye Sees Indian: "Minä, keskiluokkainen."
"What!" huutaa yleisö.
Eye Sees Indian: "Minä, sukupuoli-identiteetiltäni binäärinen."
"What!" huutaa yleisö.
...
...
Eye Sees Indian: "
I, CIS Indian."
Katsojat kääntyvät tuijottamaan toisiaan hölmistyneinä, kun Eye Sees Indian – nykyiseltä nimeltään ilmeisesti CIS Indian – nostaa kätensä sankarillisesti ilmaan ja odottaa aplodeja, joita mies ei kuitenkaan vieläkään saa.
Percy Watson: "Ooh! Olen vaikuttunut, Nigel!"
Nigel McGuinness: "CIS Indian määritellään siis niin sanotuksi cismieheksi eli henkilöksi, joka ei ole transsukupuolinen, intersukupuolinen tai muunsukupuolinen. Se ei kuitenkaan tee hänestä NXT:n mestaria, Percy Watson, sillä NXT:n mestaruus voitetaan päihittämällä NXT-mestari NXT-mestaruusottelussa."
Percy Watson: "C'mon! Minun mielestäni CIS Indian on suurin mestari jo nyt!"
CIS Indian tuijottaa yleisöä liikuttuneena ja jatkaa sitten puhettaan.
CIS Indian: "Mutta nyt, nyt minun on aika ottaa sivurooli. Jotta naiset tässä upeassa ja edistyksellisessä yhteiskunnassamme pääsisivät loistamaan avainpaikoille, on meidän miesten joskus tunnistettava etuoikeutemme ja annettava tilaa."
Nämä sanat saavat vihdoinkin yleisöön eloa, sillä monet Full Sailin katsojista ovat väistämättäkin samaa mieltä CIS Indianin kanssa.
CIS Indian: "Enkä minä, CIS Indian, ole kohdellut ajattelemattomasti ainoastaan alkuperäiskansoja, vaan myös läheistä ystävääni Ember Moonia. Emberiä, vahvaa ja ylpeää musliminaista, jonka arvokkaasti kantaman burkan yhdistin kaksi viikkoa sitten todella törkeästi ja lapsellisesti
kummitusasuun. Emberiä... joka auttoi minut voittoon."
CIS Indian liikuttuu taas, kunnes ryhdistäytyy ja näyttää jälleen määrätietoiselta.
CIS Indian: "Mutta Ember – sinä olet minua kypsempi painija. Nyt on sinun aikasi loistaa. Minun aikani tulee vielä. Juuri nyt olet punainen puolikuu, mutta sinusta voi tulla... hiilenä hehkuva täysikuu."
CIS Indian pitää dramaattisen tauon.
CIS Indian: "Ember, minä, CIS Indian, aion auttaa sinua nousemaan NXT:n naistenmestariksi!"
Sillä sekunnilla CIS Indian pudottaa mikrofoninsa mattoon, ja Full Sailin kaiuttimista paukahtaa soimaan miehen uusi
sisääntulomusiikki.
Percy Watson: "Minä itken, Nigel! Tämä on niin kaunista!"
Nigel McGuinness: "Jos Ember Moon mielii NXT:n naistenmestariksi, hänen on ensin noustava edes mestaruuden haastajaksi. Nykyinen haastaja on Liv Morgan, joka voitti Hunger Games -ottelun kaksi ja puoli viikkoa sitten NXT TakeOver: Brooklyn III -tapahtumassa."
Watson itkee entistä enemmän, kun
Ember Moon kävelee kehään kaunis, käsin virkattu huivi päänsä ympärillä ja musliminaisurheilijan pukuun sonnustautuneena. "Se oli ihanasti sanottu", voi WWE Networkin katselija lukea Ember Moonin huulilta, kun hän kuiskaa jotakin CIS Indianin korvaan ennen kuin halaa tätä lämpimästi. Molemmat, niin Ember kuin Indiankin, itkevät onnesta ja nostavat toisensa kädet ilmaan.
Percy Watson: "Tämän täytyy olla kaunein hetki tämän ohjelman historiassa, Nigel!"
- -
NXT:n naistenmestaruudesta puheen ollen, seuraavaksi kuva siirtyy kehäalueelta suoraan
Asukan pukuhuoneeseen.
"Ember Moon", mutisee Asuka hymyillen ja nyökyttelee päätään hyväksyvästi. Mestari tutkii samalla vaatekaappiaan, joka on erilaisia viittoja ja naamioita täynnä. On kuin Asuka valitsisi juuri sopivaa asua tätä iltaa varten. "Ember", hän jatkaa poissaolevasti ja tarttuu keltaiseen naamioon, jossa on punaisia ympyröitä.
Liv Morgan: "Asuka, nyt riittää."
Asuka hämmentyy ja kääntyy ympäri ja näkee edessään toden totta
Liv Morganin eli virallisen haastajansa, joka nousi naistenmestaruuden haastajaksi voitettuaan Hunger Games -ottelun TakeOver: Brooklyn III:ssa, kuten Nigel McGuinness hetki sitten kertoi.
Liv Morgan: "En jaksa odottaa enää. Tahdon tuon mestaruusvyön nyt heti. Enkä vain tahdo sitä, vaan minä
otan sen tässä ja nyt."
Mestari Asuka laskee naamion käsistään ja naurahtaa kevyesti. Asuka näyttää siltä kuin ei ottaisi Liv Morgania lainkaan tosissaan.
Liv Morgan: "Arvasin, että reagoisit noin. Mutta arvaatko sinä sitä, Asuka, että NXT:ssä on vain yksi kuningatar, ja se olen MINÄ."
Samalla Morgan viittoo taaksensa, ja yhtäkkiä Asukan pukuhuoneessa seisoo kymmenen järkälemäistä miestä, jotka mitä ilmeisimmin tottelevat Morganin käskyjä. Sitä, keitä nämä miehet ovat, me emme voi tietää, mutta isoilta, vahvoilta ja vaarallisilta he yhtä kaikki näyttävät.
Liv Morgan: "Nyt, pojat!"
Silloin miehet lähtevät kävelemään kohti Asukan mestaruusvyötä, joka on kulmapöydän päällä huoneen toisella puolen.
Ja se on virhe.
Ensimmäinen köriläs saa nimittäin maistaa Asukan takamusta, joka osuu niin voimakkaasti körilään vatsaan, että mieheltä lähtee saman tien ilmat pihalle.
Toinen köriläs saa sen sijaan tuta Asukan kierrepotkun ohimoaan vasten, ja kolmas joutuu Asukan rajujen nyrkiniskujen kohteeksi. Neljäs köriläs kaatuu spinning back fistin voimasta, viides joutuu reverse roundhouse kickin uhriksi, kuudes lentää pää edellä seinää päin, seitsemäs saa hyppypotkusta, kahdeksas ja yhdeksäs juoksevat kiljuen karkuun ja kymmenes taputtaa lattiaa Asuka Lockin kynsissä.
Liv Morgan sen sijaan huutaa kuin noita.
Liv Morgan: "Ei tämän näin pitänyt mennä! Eikö teistä miehistä ole mihinkään!"
Köriläät ulisevat maassa täysin alistuneesti eivätkä uskalla sanoa Liv Morganille vastaan.
Asuka pyyhkii pölyt käsistään ja ryhtyy sitten tuijottamaan Morgania vihaisesti silmiin. Mestaria ei naurata enää.
Liv Morgan: "No, kaltaiseni vahva ja itsenäinen nainen hoitaa homman kyllä yksinkin."
Samalla Morgan kävelee nenäkkäin Asukan kanssa ja...
...
...
Daniel Bryan: "Ei. Lopettakaa. Lopettakaa, kun minä sanon!"
Morgan ja Asuka ovat juuri lyömässä toisiaan, kun
Daniel Bryan eli NXT:n toimitusjohtaja ehtii väliin.
Daniel Bryan: "Morgan! Asuka! Nyt ei ole taistelun aika. Älkää siis tehkö mitään harkitsematonta, vaan kuunnelkaa, mitä sanon."
Asuka sihisee kuin käärme katsellessaan Liv Morganin ylimielistä naamaa.
Daniel Bryan: "Homman nimi on se, että sinä, Liv Morgan, saat ensi viikolla kullanarvoisen mahdollisuuden nousta NXT:n naistenmestaruuden ykköshaastajaksi, kun ottelet kahta muuta NXT:n naispainijaa vastaan kolminottelussa. Jos voitat tuon ottelun, saat oikeuden otella Asukaa vastaan NXT:n naistenmestaruudesta."
Liv Morgan räjähtää.
Liv Morgan: "MITÄ!? Minähän
OLEN tuon nartun ykköshaastaja! Minä voitin Hunger Games -ottelun TakeOverissa! Mitä helvettiä sinä selität, Bryan?!"
Daniel Bryan: "Olen pahoillani, Liv Morgan, mutta minun sanani on laki."
Morgan pyörittelee päätään ja iskee nyrkkinsä seinään niin rajusti, että joutuu kiljaisemaan kivusta.
Liv Morgan: "Bryan... Tämä
ei jää tähän."
Sen sanottuaan Morgan lähtee Asukan pukuhuoneesta ovet paukkuen ja on kompastua erääseen maassa makaavista köriläistään. Bryan tuijottaa Morganin perään kuin vuohi.
Silloin Asuka tarttuu toimitusjohtajaa niskasta kiinni.
Asuka: "Bryan Daniel..."
...
...
Daniel Bryan: "Ni-ni-niin?"
...
...
Asuka puristaa lujempaa.
...
...
Asuka: "Huomisen Keisarinna ei tarvitse apuasi. Poistu."
Sen Bryan myös tekee.
- -
Kun kamerakuva palaa kehäalueelle, WWE Networkin katsojat näkevät krokotiilin pään, joka heiluu oikealta vasemmalle ja jonka takaa paljastuu pian
Nick Millerin naurava naama. Myös
Shane Thorne tanssii hölmösti kehässä ja availee oman krokotiilipehmolelunsa suuta auki ja kiinni.
Taustalla soi kyseisen kaksikon eli TM-61:n tunnusmusiikki, bahamalaisen junkanoo-yhtye Baha Menin versiointi legendaarisesta kappaleesta
"Crocodile Rock". Letkeät soinnut saavat Full Sailin väen heiluttamaan käsiään musiikin tahdissa kuin jossakin tunnelmallisessa konsertissa konsanaan.
Miller ja Thorne ovat pukeutuneet aivan kuin alkuperäinen krokotiilinmetsästäjä Steve Irwin eläessään, haaleanvihreään kaulukselliseen t-paitaan ja samanvärisiin maastoshortseihin.
Percy Watson: "Hyi olkoon. On eri asia olla ylpeä omasta kulttuuristaan kuin käyttää sitä hyväkseen. Minä en usko, että Shane Thorne ja Nick Miller ovat oikeasti metsästäneet krokotiileja."
Nigel McGuinness: "Se ei itse asiassa ole uskon asia, Percy Watson. Usko tarkoittaa uskonnollista vakaumusta, uskontoa, ihmisen vakaumusta jumalan tai muun yli-inhimillisen mahdin olemassaolosta."
"Ööh", tuhisee muuan eläkeikäinen, viiksekäs katsoja, jota päin Shane Thorne pehmolelunsa sattuu heittämään. Nick Miller ei sen sijaan heitä omaa pehmoleluaan yleisöön, vaan jättää sen kenties vartioimaan kaksikon selustaa kehäkulmaukseen.
Shane Thorne: "Ou jeah! Australian kovimmat krokotiilinmetsästäjät ovat täällä taas, aijaiaiai!"
Nick Miller: "Eikä nyt ole syytä itkeä krokotiilin kyyneleitä, sillä meillä on asiaa!"
Shane Thorne: "Naulan kantaan, toveri! Me nimittäin vaadimme oikeutta!"
Nick Miller: "Oikeutta!"
Shane Thorne: "Niin! Me emme nimittäin ymmärrä, miksi meitä kohdellaan näin kehnosti täällä NXT:ssä! Me tahdomme painia!"
Nick Miller: "Aivan samalla tavalla kuin painimme suistokrokotiilien kanssa rakkaan isänmaamme pohjoisissa osissa!"
Shane Thorne: "Naulan kantaan, toveri! Joten mitä peijoonia sinä oikein duunaat, Daniel Bryan? Anna TM-61:lle eli koko NXT:n parhaimmalle joukkueelle mahdollisuus!"
Nick Miller: "Mahdollisuus!"
Thorne ja Miller yrittävät synnyttää jonkinmoista yhteishuutoa, mutta Full Sailin väki ei liiemmin innostu kaksikosta tänä iltana. Se ei sinänsä ole ihme, sillä TM-61 on viimeksi nähty NXT:ssä tositoimissa yli kuukausi sitten, jolloin australialaiset ottelivat pahamaineista The Authors of Painia vastaan.
Kaksikon puhe tuottaa kuitenkin tulosta, sillä pian kaiuttimista kajahtaa ohjelman toimitusjohtajan eli
Daniel Bryanin tunnusmusiikki.
Bryan, joka vaikuttaa edelleen hieman säikähtäneeltä Asukan takia, kävelee hitaasti rampille ja jää seisomaan sen päähän.
Daniel Bryan: "Hyvä on, pojat. Saatte mahdollisuuden juuri nyt. Mutta muistakaa, että täällä teot puhuvat puolestaan. Jos siis häviätte, on turha valittaa uudestaan."
Thorne ja Miller huutavat jotakin toisilleen ja heristävät sitten nyrkkejään Bryania kohti.
Daniel Bryan: "Ja sen mahdollisuuden saatte NXT:n uusinta joukkuetta vastaan. Hyvät naiset ja herrat, toivottakaa tervetulleiksi Fallah Bahh ja Tapu Tāwhaki eli Tongan Thunder!"
Mystinen, hypnoottinen
musiikki valuu kaiuttimista ulos kuin hunaja purkista, ja pian australialaiskaksikko Thorne ja Miller saavat ihmetellä melkoista näkyä NXT:n rampilla: 325-kiloinen
Fallah Bahh ja 156-kiloinen
Tongan Thunder eli NJPW:stä tuttu Bad Luck Fale karjuvat kuin kaksi nälkäistä virtahepoa ja ryhtyvät sitten laahustamaan hitaasti kohti kehää. Molemmat hirviöistä ovat ilman paitaa ja jalkineita, pelkkä eksoottinen ja värikäs lannevaate yllään.
Percy Watson: "Onko tämä edes todellista? Fallah Bahh ja Tongan Thunder ovat kuin jostakin typerästä Disneyn sadusta! Haloo, elämme jo melkein 2020-luvulla! Ihmisoikeudet! Tasa-arvo!"
TM-61 vs. Fallah Bahh & Tongan Thunder
Ihmisoikeudet ja tasa-arvo eivät kuitenkaan paina vaakakupissa kehäköysien sisällä, sillä siellä tärkein tekijä on ainakin tässä ottelussa raaka ja puhdas voima. Niinpä se onkin Tongan Thunderin paljas jalka, joka painaa Nick Millerin kaulassa, kun uhkaava mörssäri yrittää mitä ilmeisimmin tukehduttaa australialaista krokotiilinmetsästäjää kylmäverisesti hengiltä. Ottelun tuomarilla on silloin täysi työ takoa järkeä brutaalin Tongan Thunderin paksuun kalloon, mutta Thunder ei vaikuta edes kiinnittävän tuomariin mitään huomiota. Thunder kyllä tottelee tuomarin käskyä muttei edes vilkaise raitapaitaa kohti. Sen sijaan Thunder läimäisee toverinsa Fallah Bahhin kehään, ja Nick Miller joutuu silloin ojasta allikkoon kuin krokotiili konsanaan.
Nigel McGuinness: "Nick Millerin olisi syytä päästä äkkiä vaihtoon."
Percy Watson: "Pah! Nick Millerin olisi syytä pyytää anteeksi koko Australian väeltä, että hän levittää kyseisestä maasta stereotyyppistä ja kulahtanutta kuvaa."
"Vaihto!" huutaa tuomari, kun Nick Miller on livahtanut Fallah Bahhin jalkojen välistä pakoon ja onnistunut loikkaamaan kengurun lailla omaan kulmaukseensa. Silloin Shane Thorne kiipeää kulman päälle ja loikkaa ilmaan omituinen ilme kasvoillaan, mutta tuo teko päättyy ikävästi. Fallah Bahh nimittäin ei edes horju, kun Thorne yrittää taklata häntä yläilmoista kumoon. Niinpä Thorne putoaa tuskissaan mattoon ja on sen jälkeen vapaata riistaa. Sairaalloisen ylipainoinen Fallah Bahh kiduttaa australialaista vastustajaansa vailla armoa, ja vaikka Thorne saa aina välillä pari epätoivoista iskua perille ja kerran jopa Fallah Bahhin mattoon, ei australialainen mahda eksoottisille hirviöille lopulta mitään. Kaiken sinetöi se, kun Tongan Thunder murskaa Shane Thornen pääkallon pirullisella Rikishi Driverilla, jota Nigel McGuinness tietää kutsua nimellä Thunderstorm. Miller ei uskalla rikkoa selätysyritystä, joten Fallah Bahhin ja Tongan Thunderin mystinen joukkue saa helpohkon päänahkan. 1, 2, 3.
Ottelun voittajat: Fallah Bahh & Tongan Thunder
"Fire Light" alkaa taas soida Full Sailin kaiuttimista, kun ottelun tuomari nostaa välinpitämättömien Fallah Bahhin ja Tongan Thunderin raskaat kädet ilmaan. Nick Miller sen sijaan vetää Shane Thornen raadon kehän ulkopuolelle ja yrittää saada tätä tajuihinsa, tuloksetta.
Nigel McGuinness: "NXT on saanut uuden, uhkaavan joukkueen, Percy Watson."
Percy Watson: "Se, mitä NXT saa, on 'ukkosmyrsky' sosiaalisessa mediassa, sillä Fallah Bahh ja Tongan Thunder loukkaavat kaikkia saari-ihmisiä stereotypioita ylläpitäessään!"
"Uuuuuuu!" huutavat Fallah Bahh ja Tongan Thunder yhteen ääneen ottelun lopuksi.
- -
Tänä syksynä ei käytetä turvasanaa.
"Closer"
Lyhyellä mainosvideolla nähdään parhaita paloja siitä, mistä palasista No Mercy 2017 on rakennettu. Kuolemansairas Dustin Runnels puukottaa AJ Stylesia selkään ja nousee shokeraavasti WWE:n mestariksi. Braun Strowman karjaisee kammottavasti. Dean Ambrose repii hiuksiaan sekopäisesti. Patrick Clark liu'uttaa kättään Cezar Bananin reidellä. Matt Hardy huutaa kuin juoppo. Ken Shamrock hyökkää AJ Stylesin kimppuun. John Cena katselee Baron Corbinia tyhjä ilme kasvoillaan. Bob Backlund tekee ihmiskokeita Elias Samsonin ruumiille. Goldust antaa sylitanssin American Rasputinille. The Shinsuke potkii Chris Jerichoa kuin riivattu. Braun Strowman sulloo ekshibitionistin jäteastiaan.
Ensi sunnuntaina. WWE Networkilla.
- -
Nigel McGuinness: "Tervetuloa takaisin WWE NXT:n pariin, hyvät WWE Networkin katsojat. Seuraavaksi on luvassa illan toinen ottelu. Tässä ottelussa Roderick Strongin ja Wolverine Juniorin joukkue ottelee NXT:n joukkuemestareita eli Angelo Dawkinsia ja Lars Sullivania vastaan. Tämä sama ottelu nähtiin myös viime NXT-jaksossa, mutta silloin ottelu keskeytyi varsin valitettavan välikohtauksen takia. WWE NXT -ohjelman toimitusjohtaja Daniel Bryan on kuitenkin luvannut, että tänä iltana tämä ottelu toteutuu keskeytyksittä."
Percy Watson: "Miten Daniel Bryan voi taata, ettei tätä ottelua keskeytä jokin omituinen video tai painija? Millä perusteella se valkoihoinen vallankäyttäjä menee tekemään moisen lupauksen, Nigel?"
Nigel McGuinness: "Siinä olet itse asiassa melko lailla oikeassa, Percy Watson. Daniel Bryan ei voi taata, etteikö tämäkin ottelu päättyisi jonkinmoiseen keskeytykseen. Daniel Bryan on kuitenkin sanonut tekevänsä kaikkensa, jotta niin ei tapahtuisi, joskin on toisaalta aiheellista myös kysyä, mitä tuo 'kaikki' pohjimmiltaan tarkoittaa."
"Minä... rakastan... tätä... lajia", lausuu
Roderick Strong sisääntulorampilla. Strongin perässä kulkee
Wolverine Junior, joka on jälleen pukeutunut koko vartalon peittävään ahmapukuun. Tällä kertaa Wolverinen asu ei tosin ole samanlainen lapsellinen karvapuku kuin viime NXT-jaksossa, vaan David Benoit'n kehoa ja kasvoja koristaa keltainen, meksikolaistyyppinen luchador-asu, jonka selässä lukee mustalla värillä sana "legacy".
Nigel McGuinness: "Wolverine Jr. pukeutuu kuin lucha libre -painija, koska hän tahtoo kunnioittaa arvokasta latinalaista painikulttuuria, Percy Watson."
Percy Watson: "C'mon! Hänellä ei ole mitään tekemistä latinalaisen kulttuurin kanssa, Nigel. David Benoit on kanadalainen, Kanadassa syntynyt ja kasvanut valkoihoinen mies."
Nigel McGuinness: "Davidin isä oli itse asiassa t-"
Percy Watson: "Seis!"
Kehässä Roderick Strong pitää pitkän puhuttelun Wolverine Juniorille, joka kuuntelee uutta opettajaansa alistuneesti. Strong näyttää ottavan Wolverinen kouluttamisen vakavasti, ja yhtä vakavissaan vaikuttaa olevan Wolverinekin.
Percy Watson: "Mitäköhän Wolverinen entinen opettaja Aleister Black tästä ajattelee, Nigel?"
Nigel McGuinness: "Sitä me emme voi tietää, Percy Watson."
Järkyttävä, tuntemattoman ihmisen tuskanhuuto seisauttaa taas katsojien veret, ja Roderick Strongin ja Wolverine Juniorin piirteet hukkuvat Full Sail Universityn tulenpunaisten spottivalojen sekaan.
Lars Sullivan ja
Angelo Dawkins...
...
...
...ovat rampilla, mutta jokin on vallan toisin.
Nigel McGuinness: "Näenkö väärin, vai onko tuo kummallinen taikasauva tosiaankin Angelo Dawkinsin kädessä?"
Percy Watson: "Näet aivan oikein, Nigel! Vihdoinkin! Onko Angelo Dawkins vihdoinkin vapautunut kahleistaan!"
Siltä näyttää, sillä nyt Lars Sullivanin silmissä on se sama transsinomainen katse kuin Dawkinsilla aina ennen. Ja Dawkins on sen sijaan kuin täysissä sielun ja ruumiin voimissaan.
"Ketä sinä tottelet, orjani!" huutaa Angelo Dawkins vasten Lars Sullivanin kasvoja, ja ison hirviön suu avautuu hiljalleen auki ja sanoo: "Sinua, isäntäni."
Dawkins hymyilee leveästi. "Hyvä poika", hän sanoo ja käskee sitten Sullivanin kontata kehään. Sullivan tekee työtä käskettyä ja pitää koko ajan katseensa kiinni Angelo Dawkinsin taikasauvassa, joka herättää 150-kiloisessa järkäleessä syvää, luihin ja ytimiin asti porautuvaa pelkoa.
Samalla televisiokuvan yläkulmaan ilmestyy laatikko, jossa lähetetään aikaisemmin nauhoitettu Angelo Dawkinsin puhe.
Angelo Dawkins: "Minä... olen Angelo Dawkins... ja minä... olen vihdoin ja viimein nähnyt valon. Kuten tiedätte, elin kuukausia tiedottomassa tilassa, syvän hypnoosin uhrina. Nyt tuo hypnoosi on historiaa. Kaikki johtui siitä... siitä kummallisesta näystä, jonka koin viime NXT-jaksossa. Siitä näystä, joka keskeytti ottelumme viime kerralla. Tiedätte kyllä, mistä minä puhun. Ja samalla... samalla Lars Sullivanille, orjalleni, tapahtui jotakin. Hän on ollut siitä saakka poissaoleva olento, ihan kuin tyhmä punaniska. Mutta ei hätää, nyt minä, Angelo Dawkins, otan tämän joukkueen haltuuni."
Kun laatikko katoaa näkyvistä, kamerakuva taltioi Lars Sullivanin naaman. Sullivan, joka hytisee kuin kylmissään, höpisee jotakin aivan sekavia, ja ainoa sana, josta hänen puheessaan saa selvää ja joka toistuu jatkuvasti, on
mato.
Percy Watson: "Miltä tuntuu maistaa omaa lääkettäsi, Sullivan! Häh!"
Nigel McGuinness: "Mistä tiedät, onko Lars Sullivanilla jonkinlainen lääkitys vai ei, Percy Watson?"
Roderick Strong & Wolverine Junior vs. Angelo Dawkins & Lars Sullivan (c) / non-title match
Koska Lars Sullivan on aika lailla poissa pelistä, Angelo Dawkins päättää aloittaa ottelun kehävuorossa. Tyhjäpäisen Sullivanin rooliksi jääkin seistä omassa kulmauksessaan ja jatkaa omituisia puheitaan "madoista". Toisessa joukkueessa kehävuoroon pääsee ensimmäisenä Wolverine Junior, joka lupaa todistavansa Roderick Strongille, miksi hänkin rakastaa tätä lajia. Niinpä Strong tuijottaa erittäin tarkasti, kun Wolverine Junior ja Angelo Dawkins syöksyvät perinteiseen pystypainiasentoon ja kierivät pian kanveesissa voimiaan mittaillen. Vähitellen ottelun tempo nousee askel askeleelta, mutta yksi asia pysyy koko ajan samana: se, että ottelu eli Angelo Dawkinsin ja Wolverine Juniorin välinen kaksintaistelu on todella tasaväkinen. Kumpikaan ei oikein ole päästä niskan päälle, mutta siitä huolimatta aina kun Wolverine Junior niin sattuu tekemään, hän lukitsee Angelo Dawkinsin jonkinlaiseen otteeseen ja ulvoo sitten Roderick Strongille lauseita, kuten: "Uskotko minua nyt, Rod?" tai "Minä ihan oikeasti rakastan tätä lajia, Rod!"
Nigel McGuinness: "Wolverine Junior rakastaa tätä lajia, Percy Watson!"
Roderick Strong ei kuitenkaan usko Wolverine Juniorin sanoja yhtä sinisilmäisesti kuin selostaja McGuinness. Niinpä Strong ojentaa lopulta kätensä Wolverinea kohti ja vaatii päästä kehään. Wolverine ei tahtoisi poistua kehästä, mutta hän tietää, että on parempi totella kuin niskuroida. Niinpä Wolverine vaihtaa Strongin kehään, ja pian "selänmurtajien messias" onkin jo Angelo Dawkinsin kimpussa. Strong paiskoo alakynteen jääneen Dawkinsin raatoa erilaisin heitoin mattoon ja tekee tietenkin myös usean selänmurtajan. "Näetkö, Wolverine?" Strong kysyy oppilaaltaan lukitessaan Dawkinsin käden ilkeältä näyttävään otteeseen, ja Wolverine Junior tuijottaa hiljaa takaisin. Silloin Dawkins pääsee kuitenkin riuhtaisemaan kätensä irti Strongin otteesta ja iskee kämmenensä saman tien Lars Sullivanin rintaan. "Vaihto!" huutaa tuomari, ja Strong perääntyy pari askelta omaa kehäkulmaustaan kohti.
Percy Watson: "Roderick Strong ei tiedä, miten hänen kannattaisi hyökätä tuon tyhmän punaniskan kimppuun!"
"Örrrr", mutisee Sullivan ja katsoo tyhjyyteen niin, että kuolaa valuu hänen suupielistään kanveesiin. Silloin Strong alkaa hiljalleen tajuta, ettei Sullivanista taida enää olla minkäänmoista uhkaa. Niinpä kehäveteraani kaataakin Sullivanin saman tien mattoon ja ryhtyy kiduttamaan hirviön jalkoja kekseliäin lukotuksin. "Mitä hittoa, Lars!" ulvoo hengästynyt Dawkins kehän laidalta, mutta Sullivan vain makaa maassa kuin zombi. Samalla Wolverine Junior pudottautuu kehän laidalta alas ja ryhtyy nyt taputtamaan kanveesia raivopäisesti aivan kuin Aleister Blackia kannustaessaan. Strong nappaa Sullivanin jaloista kiinni ja lukitsee monsterin tyylipuhtaaseen Strong Lockiin ja...
...
...
Sarah Logan ja Nikki Cross ryntäävät kehään ja hyökkäävät heti Roderick Strongin ja Lars Sullivanin kimppuun!
Ottelun voittajat: -
Eikä siinä vielä kaikki, sillä Sarah Loganin käsissä on varsijousi! Cross kaataa Strongin mattoon, ja Logan ryhtyy tähtäämään Sullivania varsijousella. Wolverine Junior nousee samalla kehään ja yrittää hyökätä Loganin ja Crossin kimppuun, mutta naiset pystyvät panemaan Wolverinelle vastaan kaksi yhtä vastaan -asetelman turvin. Angelo Dawkins on ainut, joka säästyy naisten hyökkäykseltä, ja hän raahaakin peloissaan Lars Sullivanin raadon kehästä ulos samalla tavalla kuin Nick Miller raahasi Shane Thornen raadon kehästä ulos aikaisemmin tänään. Strongin ja Wolverinen kohtaloksi jää sen sijaan kärsiä ja kitua kanveesissa Sarah Loganin ja Nikki Crossin jalkojen alla, kunnes Logan repii mikrofonin itselleen kehäkuuluttajan kädestä uhkailtuaan tätä ensin varsijousella.
Sarah Logan: "Daniel Bryan! Sinä heikko ja törkeä mies! Miksi et kohtele meitä naisia tasa-arvoisesti? Miksi annat valokeilan vain miespainijoille?! ETKÖ NÄE SIINÄ RISTIRIITAA?!"
Logan tärisee raivosta ja kuuntelee, kuinka Nikki Cross karjuu eläimellisesti.
Sarah Logan: "KUKA on sanonut, että vain MIEHET voivat otella joukkuemestaruudesta? MITÄ?! Etkö näe, ettei näistä putkiaivoisista IDIOOTEISTA ole panemaan vastaan minulle ja Nikkille? Me löysimme yhteisen sävelen Hunger Games -ottelussa ja voimme voittaa MINKÄ TAHANSA joukkueen tässä ohjelmassa, oli siellä jalkojen välissä MITÄ TAHANSA. TULE TÄNNE, BRYAN, KUN ME KÄSKEMME SINUA TULEMAAN TÄNNE!"
Selostamossa Nigel McGuinness prosessoi Sarah Loganin puhetta kuin ylikierroksilla, kun taas Percy Watson juhlii onnellisesti.
Percy Watson: "Juuri niin! Näyttäkää nille! Olette ihania, Nikki ja Sarah!"
Sarah Loganin käsky ilmeisesti toimii, sillä pian kaiuttimista alkaa tosiaan soida
"Flight of the Valkyries" jo toista kertaa tänä iltana. Eikä
Daniel Bryan ole ollenkaan iloinen.
Daniel Bryan: "Musiikki POIS!"
Musiikki kuitenkin jatkaa vielä soimistaan, ja sekös saa Bryanin raivon partaalle.
Daniel Bryan: "NYT SE MUSIIKKI POI-... KIITOS."
Musiikki vihdoin katkeaa.
Daniel Bryan: "Niin... Tässä sitä taas olemme. Mikä hemmetti siinä on, että tämä ottelu pitää keskeyttää viikosta toiseen? Häh? Tämä ottelu oli MINUN MÄÄRÄÄMÄ, ja minä HALUSIN ETTÄ SE PÄÄTTYY JOKO SELÄTYKSEEN TAI LUOVUTUKSEEN. Huoh... Ja sitten te kaksi... Sarah ja Nikki, ymmärrän, että tahdotte enemmän mahdollisuuksia. Ja olen samaa mieltä siitä. MUTTA. Enkö minä ole tehnyt jo harvinaisen selväksi, että minä en HALUA nähdä ohjelmassani miesten ja naisten välistä väkivaltaa?!"
Loganin verenpaine nousee vaarallisiin lukemiin, ja Cross potkii kehäköysiä raivoissaan.
Daniel Bryan: "Älä tuhoa kehääni, Nikki, tai joudun rankaisemaan sinua! Kuulitko?! Hyvä... Niin... NXT:ssä ei siis nähdä miesten ja naisten välisiä mestaruusotteluita niin kauan, kun minä olen tämän ohjelman toimitusjohtaja. Mutta! Minä annan teille kyllä mahdollisuuden voittaa joukkuekultaa. Nimittäin naisten joukkuekultaa. Kyllä, kuulitte oikein. Täten ilmoitan, että NXT tulee saamaan uuden mestaruuden, nimittäin NXT Women's Tag Team -mestaruuden."
Bryan pitää tauon ilmeisesti siksi, että tahtoo kuunnella yleisön reaktiota. Sellainen myös saadaan, sillä Full Sailin väki käynnistää "Yes! Yes! Yes!" -huudon, joskin ehkä hivenen lievän sellaisen. NXT:ssä kun on niin vähän naispainijoita, että yksi mestaruus olisi todennäköisesti riittänyt monelle katsojalle.
Myös Sarah Loganin ja Nikki Crossin olo helpottuu hieman. Saivat he sentään jotakin aikaan, kaksikko tuntuu tuumaavan.
Daniel Bryan: "Ja tuon mestaruuden tarina alkaa jo ensi viikolla. Silloin nimittäin käynnistyy neljän joukkueen turnaus tuosta kyseisestä mestaruudesta. Ja ensi viikolla nähtävässä ensimmäisessä välieräottelussa te, Nikki Cross ja Sarah Logan, tulette kohtaamaan yllätysvastustajat."
"Flight of the Valkyries" soi vielä kerran, ja selostajat ryhtyvät puimaan Daniel Bryanin uutispommia. Molemmat ovat siitä iloissaan, ja eritoten Percy Watson hehkuttaa uuden mestaruuden merkitystä paitsi NXT:lle myös koko naispainin historialle.
Percy Watson: "Tämäkin teko on osa Stephanie McMahonin aloittamaa, upeaa naispainin vallankumousta, Nigel!"
- -
"Oletko jo lahjoittanut valitsemasi summan WWE Steph-a-Wish™ -hyväntekeväisyyskeräykseen – jo sadan dollarin lahja voi pelastaa kokonaisen afrikkalaiskylän nälänhädästä!" väitetään WWE Networkin mainoksessa, kun kuva palaa takaisin kehään.
Kehään, jossa
Asuka ja
Liv Morgan tuijottavat toisiaan ja ovat valmiita aloittamaan mestaruusottelunsa.
Nigel McGuinness: "Tervetuloa takaisin WWE NXT -ohjelman pariin, hyvät katsojat. Kuten näette, ohjelmassa on alkamassa ottelu NXT:n naistenmestaruudesta. Tämä johtuu siitä, että NXT:n toimitusjohtaja Daniel Bryan tahtoo hyvittää aikaisemman virheensä järjestämällä Asukan ja Liv Morganin mestaruusottelun jo tänään. Daniel Bryan nimittäin väitti aikaisemmin tänään, ettei Liv Morgan ole mestaruuden ykköshaastaja, vaikka Liv Morgan voitti kyseisen oikeuden NXT TakeOver: Brooklyn III -tapahtuman Hunger Games -ottelussa, jossa hän päihitti viimeiseksi Sarah Loganin."
Percy Watson: "Daniel Bryan on erittäin ailahtelevainen ja siten kyseenalainen johtaja, Nigel. Minun mielestäni NXT:n toimitusjohtajan pitäisi olla nainen."
Asuka (c) vs. Liv Morgan / NXT Women's Championship
Kun kehäkello soi, Asuka hyökkää heti Liv Morganin kimppuun. Mestarin hyökkäys on niin nopea, ettei Morgan ehdi puolustautumaan millään tavalla. "Apua!" kiljuu Morgan pian melkein kuin henkensä edestä, kun brutaali mestari murjoo hänen kasvojaan uuteen uskoon voimakkailla kyynärpääiskuilla. Yksi kyseisistä iskuista osuukin Morgania sillä tavalla silmäkulmaan, että Livin kasvoihin tulee verta vuotava haava. Se ei Asukaa pysäytä, vaan määrätietoinen mestari heittää haastajansa niska-perseotteella kehästä ulos ja nousee kehätolpan päälle tuulettelemaan ennen kuin loikkaa sieltä kehän ulkopuolelle suoraan Liv Morganin niskaan. Kehän ulkopuolella Asuka vielä heittää Liv Morganin teräsportaita pä... ei, eipäs heitäkään, sillä epätoivoinen Morgan työntää sormensa mestarin silmään ja sen jälkeen kolauttaa Asukan pään kehän laitaa vasten. Haastaja Morgan taistelee nyt elämästä ja kuolemasta ja on valmis tekemään mitä tahansa selviytyäkseen Asukan kynsistä. Niinpä Morgan työntää Asukan nopeasti takaisin kehään ja yrittää... jotakin, mutta se, mitä ikinä Morgan yrittikään, ei onnistu, sillä Asuka vastaa salamannopealla kierrepotkulla ja saa sen jälkeen haastajansa Asuka Lockiin.
Nigel McGuinness: "Ooh! Asuka Lock eli crossface chickenwing -ote! Liv Morgan on nyt pahassa pulassa, Percy Watson!"
Percy Watson: "Asuka taistelee koko Aasian maanosan orientaalisen vähemmistön puolesta, Nigel!"
Morgan pääsee kuitenkin kuin ihmeen kaupalla irti Asukan otteesta ja ryömii hädissään kehästä ulos mätkähtäen kivuliaasti kehän ulkopuolelle. Mutta Asuka ei rauhoitu, vaan hyppää nyt köysien välistä Liv Morganin päälle. Full Sailin väki antaa Asukan teolle suuret aplodit ja ryhtyy ylistämään ottelun laatua, kun Asuka nostaa Morganin jaloilleen ja junttaa sisääntulorampille takavyöheitolla niin, että Morganin takaraivo kolahtaa brutaalisti lattiaa vasten. Se hymyilyttää Asukaa, joka käy välillä kehässä keskeyttämässä uloslaskun ja palaa sitten takaisin leikittelemään Morganin raadolla kuin kissa, joka on löytänyt hiiren. Lopulta Morgan saa kuitenkin taas sormensa Asukan silmään ja paiskaa sen jälkeen mestarin teräsportaita päin niin, että Asuka loukkaa olkapäänsä pahemman kerran; koko ruumiinosa on mennä sijoiltaan.
Nigel McGuinness: "Tämä on Liv Morganin tilaisuus, Percy Watson. Mikäli Liv Morgan mielii nousta NXT:n naistenmestariksi, hänen pitää hyökätä Asukan olkapään kimppuun."
Percy Watson: "Taistele, Asuka! Taistele koko pienen Aasian puolesta!"
Asukalla on kuitenkin vaikeuksia, sillä hänen täytyy varoa olkapäätään jatkuvasti. Niinpä Liv Morgan pääsee hiuksen hienosti niskan päälle ja pystyy kaatamaan mestarin toistuvasti kanveesiin pyykkinarujen ja hyppypotkujen kaltaisilla liikkeillä. Morgan myös murjoo Asukan olkapäätä käyttäen kyynärpäätään aseenaan, ja lopulta Asuka alkaa olla jo tuskaisemman näköinen kuin koskaan NXT:ssä painiessaan. Samalla yleisö ryhtyy buuamaan Morganille, joka käyttäytyi pelkurimaisesti jo illan alussa passittaessaan kymmenen järkälemäistä miestä Asukan kimppuun. Nyt noita kyseisiä miehiä ei näy missään, mutta eipä Liv Morgan heitä näytä tarvitsevankaan. Ja sitten Liv Morgan yrittää varastaa Asukan lopetusliikkeen.
Nigel McGuinness: "Ooh! Asuka Lo... ei onnistu!"
Liv Morgan yrittää lukita Asukan nimenomaan Asuka Lockiin, mutta mestari tarttuu haastajaa kädestä kiinni ja paiskaa mattoon. Sen jälkeen mestari laahustaa köysiin ja iskee Morganin kanveesiin takamusiskullaan. Asuka romahtaa Morganin päälle ja selättää, mutta haastaja pääsee ylös jo ennen kakkosta. Sen jälkeen Asuka yrittää potkaista Morgania päähän, mutta haastaja väistää ja junttaa Asukan mattoon snap suplexilla. Morgan selättää, Asuka nousee. "This is awesome!" huutaa yleisö, ja jossakin Stephanie McMahon laskee tyytyväisenä rahojaan. "Maista tätä!" kiljaisee Morgan, joka aikoo loikata yläilmoista Asukan päälle, mutta mestari nousee yllättäen pystyyn ja lyö kulman päällä istuvaa Morgania otsaan. Morgan jää heilumaan korkeuksiin, ja silloin Asuka hakee superplexiä. Morgan kuitenkin pääsee lyömään kyynärpäällään Asukan kipeää olkapäätä ja yllättämään mestarin hurjalla sunset flipillä: 1... 2... EI. "MITÄ?!" karjuu Morgan hiuksiaan repien, mutta tuomari sanoo, että se oli vain kaksi. Samalla Asuka lyö Morgania niskaan. Morgan kääntyy ja lyö takaisin. Nyt lyö Asuka. Nyt Morgan. Nyt Asuka. Nyt Morgan. Nyt Asuka. Nyt Morgan. Nyt... molemmat ja niin kovaa, että kummaltakin lähtee taju.
"...seitsemän!" laskee tuomari, joka odottaa edelleen, että Morgan ja Asuka nousisivat pystyyn ja että ottelu voisi jatkua.
"...kahdeksan!" hän huutaa, ja painijoissa alkaa vihdoin näkyä elonmerkkejä.
"...yhdeksän!" tuomari jatkaa, ja...
...Asuka ja Morgan pääsevät pystyyn ottamalla kehäköysistä tukea.
Percy Watson: "Tämä on fantastinen taistelu, Nigel! Tämä ottelu osoittaa, että naispainijat kuuluvat minkä tahansa painiohjelman pääotteluun! Naiset ovat parempia kuin miehet!"
Nigel McGuinness: "Se on itse asiassa täysin subjektiivista, Percy Watson, mutta olen samaa mieltä siitä, että tämä on ollut vallan mainio ammattipainiottelu."
Liv Morgan haistaa veren ja iskee lopetusliikkeensä eli Jersey Codebr... ei iskekään, sillä Asuka torjuu hyökkäyksen ja iskee järisyttävän kierrep... ei iskekään, sillä Morgan väistää.
JA ISKEE JERSEY CODEBREAKERIN!
Asuka kaatuu tajuttomana mattoon.
Morgan ryömii viimeisillä voimillaan Asukan päälle...
1...
2...
EI!
Asukan olkapää nousee ylös matosta. Asukan olkapää nousee ylös matosta, ja Liv Morgan tuijottaa ottelun tuomaria jälleen kerran epäuskoinen ilme kasvoillaan.
"Mitä?" Morgan kysyy retorisesti ja ryhtyy sitten hakkaamaan kanveesia turhautuneena. "Miksi?" Morgan jatkaa kuin filosofi, vaan ei huomaa sitä, että Asuka alkaa hiljalleen nousta hänen takanaan pystyyn.
KIERREPOTKU SUORAAN LIV MORGANIN PÄÄHÄN!
Morgan kaatuu kanveesiin kuin kuusi, joka raahataan myöhemmin olohuoneeseen ja koristellaan kynttilöin.
Asuka nostaa kätensä Morganin päälle.
1...
2...
...
3!
Ottelun voittaja ja YHÄ NXT:n naistenmestari: Asuka
Kehäkello soi, ja ottelun tuomari ojentaa NXT:n naistenmestaruuden Asukalle, joka ei kuitenkaan suostu ottamaan sitä saman tien vastaan, vaan voivottelee ensin olkapäätään.
"The Future" soi taustalla, kun Asuka lopulta nousee pystyyn ja antaa tuomarin nostaa hänen terveen kätensä ilmaan samalla kun Liv Morgan ryömii tuskissaan matossa. Tuomari sitoo mestaruusvyön Asukan vyötärölle, Morgan raahautuu kehäkulmaukseen surun murtamana. Asukan silmissä palaa edelleen tuli, mutta yhtäkkiä tuo tuli sammuu, ja Asuka alkaa katsella Liv Morgania lempeästi. Niinpä Asuka kävelee Morganin luokse ja haluaa kätellä tätä.
Nigel McGuinness: "Tämä on todella kunnioitettavaa ja hyvän urheiluhengen mukaista käytöstä Asukalta, Percy Watson."
Percy Watson: "Minusta kätteleminen on vallankäytön muoto, Nigel, enkä näin ollen hyväksy sitä."
Eipä sitä hyväksy myöskään Liv Morgan, joka lyö Asukan käden alas ja alkaa sitten nauramaan sekopäisesti. Itkun sekaisena Liv Morgan alkaa nauraa kuin
Harley Quinn konsanaan. Asuka ei ymmärrä tätä ollenkaan. "Hahahahahahaha!" jatkaa Morgan, joka siirtyy sisääntulorampille ja ryhtyy sieltä käsin viittoilemaan käsillään siihen malliin, että hän viestii vielä nousevansa mestariksi keinolla millä hyvänsä.
- -
Ohjelman lähetysaika alkaa jo loppua, koska Asukan ja Liv Morganin ottelu venyi niin pitkäksi, mutta vielä on jotenkuten aikaa yhdelle kohtaukselle.
Niinpä areenan kaiuttimista kajahtaa soimaan ex-WWE-tähti Muhammad Hassanin
tunnusmusiikki, joka kuuluu tätä nykyä tietenkin
Bobdullah Al-Roodille, NXT:n kaiketi pahamaineisimmalle painijalle.
Nigel McGuinness: "Mitäköhän Bobdullah Al-Rood tällä kertaa haluaa?"
Percy Watson: "Älä tuomitse häntä etukäteen, senkin rasisti."
Nigel McGuinness: "Mitä?"
Pian Al-Rood on kävellyt jo kehään asti, eikä mies kanna tällä kertaa kivääriä mukanaan. Hän ei myöskään ole puketunut kuin salamurhia suunnitteleva öljysheikki tai verenhimoinen terroristi, vaan miehellä on yllään siisti, todennäköisesti melkoisen kallis puku. Mustat hiukset on sliipattu tyylikkäästi taakse päin, ja kädessään Bobdullahilla on mikrofoni, josta hän pitää tiukasti kiinni.
Bobdullah Al-Rood: "...tämä päällä? Onko tämä... no niin. Kerrankin."
Al-Rood silmäilee yleisöä kuin aavikon käärme, mutta vääntää sitten mahdollisimman neutraalin ilmeen kasvoilleen.
Bobdullah Al-Rood: "Tämä... on Bobdullah Al-Roodin tarina."
"Ei taas", ajattelee varmasti moni katsoja muistellen Eye Sees Indianin eli CIS Indianin aikaisempaa vuodatusta.
Bobdullah Al-Rood: "Minä olen Bobdullah Al-Rood ja olen amerikanarabi. Niin yksinkertaista se on. Tuon yksinkertaisen syyn takia tämä sairaalloisen rasistinen valtio pitää minua murhaajana, tappajana, raiskaajana, pommittajana, ryövärinä, huijarina, juonittelijana, valehtelijana, sadistina ja eläimiinsekaantujana. Siis vain sen takia, että satun olemaan puoliksi arabi. Tiedän, tiedän. Olen minäkin virheitä tehnyt. En olisi saanut hyökätä panssarivaunulla kehään TakeOver: Broadwayssa tai varastaa The Machinen mestaruusvyötä. En olisi saanut uhkailla painijoita aseella. En olisi saanut sitä ja tätä, MUTTA EN MINÄ MUUTENKAAN SAA TEHDÄ SITÄ JA TÄTÄ, KOSKA SATUN OLEMAAN PUOLIKSI ARABI. Teillä etuoikeutetuilla amerikkalaisilla on ETUOIKEUTETTU ASEMA TÄSSÄ VALTIOSSA. Te... te ette voi YMMÄRTÄÄ, minkälaista on olla amerikanarabi. JOKA PÄIVÄ JOKU TUIJOTTAA MINUA, KUN KÄVELEN LENTOKENTÄLLÄ TURVATARKASTUKSEEN. JOKA KERTA JOKU PELKÄÄ MINUA LENTOKONEESSA VAIN SIKSI, ETTÄ OLEN AMERIKANARABI. MINUA ON JOPA HEITETTY KANANMUNALLA PÄÄHÄN RUOKAKAUPASSA VAIN SIKSI, ETTÄ SATUIN ETSIMÄÄN TUOTTEITA HALAL-HYLLYSTÄ. JA POLIISI OLI KANANMUNAN HEITTÄJÄN PUOLELLA."
Al-Rood pyyhkii hikeä otsaltaan ja hengittää syvään.
Bobdullah Al-Rood: "Te... te ette voi ymmärtää, millä tavalla minua ja kaltaisiani ihmisiä syrjitään tässä maassa. Meitä syrjitään työpaikoilla, jos meille ylipäätään tarjotaan töitä. Meitä syrjitään kaduilla, jos ihmiset ylipäätään uskaltavat kävellä meitä vastaan. Meitä syrjitään missä tahansa, koska meillä sattuu olemaan huono maine. Mutta se, mikä minua ja kansaani sapettaa kaikkein eniten, on se, että meidän LAPSIAMME syrjitään KOULUISSA. ETTEKÖ TE RASISTIT TAJUA, MINKÄLAISEEN MAAILMAAN LAPSEMME SYNTYVÄT JA KASVAVAT, JOS HEITÄ KIUSATAAN, SYRJITÄÄN JA JOPA PAHOINPIDELLÄÄN KOULUISSA VAIN SIKSI, ETTÄ HE OVAT PUOLIKSI ARABEJA! MINÄ... MINÄ VIHAAN SITÄ. MINÄ
VIHAAN SITÄ. JA JUURI SIKSI MINÄ, BOBDULLAH AL-ROOD, PAININ TÄSSÄ OHJELMASSA, JOTTA VOIN MUUTTAA MAAILMAA. MINÄ, BOBDULLAH AL-ROOD, AION NOUSTA NXT:N MESTARIKSI RAKKAAN ALLAHIN NIMEEN JA NÄYTTÄÄ KOKO MAAILMALLE, MINKÄLAISIA ME MALTILLISET MUSLIMIT OLEMME. JA TIEDOKSENNE, ETTÄ ÄÄRIMMÄINEN VALTAOSA MUSLIMEISTA ON RAUHAA RAKASTAVIA MALTILLISIA USKOVAISIA, AIVAN KUTEN MINÄKIN. MINÄ RAKASTAN RAUHAA."
Al-Rood puuskuttaa nyt todella vihaisesti mutta yrittää siitä huolimatta hillitä itsensä.
Bobdullah Al-Rood: "Minä..."
...
...
...
...
Tuntematon musiikki soi, eikä ketään näy...
...
...
...ennen kuin
The Machine marssii sisääntulorampille Yhdysvaltojen värisessä verryttelypuvussa, USA:n lippua selkänsä takana pidellen. Stoner Kingsin "Damnation's Own" on näköjään vaihtunut astetta raskaampaan tavaraan, nimittäin Machinen uusi tunnusmusiikki on Creeping Fear -yhtyeen kappale "Swallowed by Death".
Ilotulitteita Machinen sisääntulossa ei enää ole, koska Disney-diilin purkautuminen iski veriset hampaansa WWE:n säästöpossun kaulaan.
Machine kävelee siitä huolimatta määrätietoisesti ja ärsyttävä virne naamallaan Bobdullah Al-Roodin eteen.
Bobdullah Al-Rood: "Mitä sinä hal-."
Sen enempää ei Al-Rood ehdi sanoa, kun patrioottinen Machine jo vetää amerikanarabia väkivaltaisesti turpaan ja ryhtyy sen jälkeen takomaan Al-Roodin kalloa kanveesia vasten niin, että Al-Roodin suusta purskahtaa pian verta ulos.
Percy Watson: "Hyi olkoon! Tämä on järkyttävää!"
"Kuole!" huutaa Machine jatkaessaan hyökkäystään, mutta pian tapahtuu ihme: Bobdullah Al-Rood onnistuu työntämään Machinen sivuun, ja sitten osat vaihtuvat. Al-Rood ei anna armoa, vaan vetää Machinea armotta turpaan, ja pian myös Machinen suusta purskahtaa verta ulos. "Perhanan...", mutisee Machine ja yrittää taistella vastaan, mutta lopulta Al-Rood kykenee murskaamaan verivihollisensa kallon todella brutaalilla Glorious DDT:llä.
Isku on niin tuhoisa, että Machine ryhtyy suorastaan ulvomaan tuskasta. Machine näyttää nyt haavoittuvaisemmalta kuin koskaan aikaisemmin NXT:ssä. Niinpä Al-Roodilla on lopulta helppo työ potkaista Machine kehästä ulos. Machine putoaakin kehän ulkopuolelle kuin roskapussi jäteastiaan.
Al-Rood haukkoo sen jälkeen hetken happea, kunnes viittilöi käsillään haluavansa mestaruuden itselleen.
...ja silloin sisääntulorampille ilmestyykin NXT-mestari
No Way Jose, ilman minkäänlaista musiikkia.
Jose, joka on puketunut Al-Roodin tavoin hienoon pukuun, tuijottaa amerikanarabia suoraan silmiin ja nostaa NXT:n mestaruuden korkealle ilmaan.
Al-Rood tuijottaa takaisin ja huutaa jotakin, joka ei kantaudu WWE Networkin ääniaalloille asti.
Jose nyökyttelee päätään hyväksyvästi ja nostaa mestaruutensa uudestaan ilmaan.
Al-Rood heristää sormeaan ja huutaa taas jotain.
Eikä kukaan kiinnitä huomiota lattialla kärsivään The Machineen.
- -
1. Fallah Bahh & Tongan Thunder def. TM-61 via pinfall
2. Roderick Strong & Wolverine Jr. vs. Angelo Dawkins & Lars Sullivan ended in a no-contest
3. Asuka (c) retained NXT Women's Championship against Liv Morgan via pinfall