Jou, olen valmis imitoimaan Ziggleriä.

AJ Styles huohottaa hengästyneenä ja taitaa jopa vieräyttää pari kyyneltä raskaan imitointinsa jälkeen. Big Show katselee hieman hämmästyneenä ja ennen kaikkea järkyttyneenä Stylesiä. Tuollainenko kaksijakoinen sekopää hän todella on? Sitä ei Show ehdi enempää miettiä, koska seuraavaksi on Big Cassin vuoro.Mielellään kehuisin teitä, kuinka mahtavia te kaikki olette ja kuinka jokainen teistä on yksi pojista, mutta....
Valehtelisin teille jos sanoisin teistä noin, sillä kukaan teistä ei ole yksi pojista ja jos rehellisiä ollaan niin kukaan teistä ei ole koskaan ollutkaan YKSI POJISTA. On vain yksi pojista pojin ja se olen MINÄ! Te olette vain loisia joita ikävä kyllä jouduin kantamaan yhteistyömme, mutta nyt voin olla todellinen itseni. Ainoan kohtelun minkä te antsaitte minulta on, kun PISTÄN TEIDÄT SÄTKIMÄÄN KUIN PIENET KÄRPÄSET MAAILMAN TAPPAVIMMALLA LIIKKEELLÄNI! JOS HYVIN KÄY NIIN ETTE VAIN SÄTKI KUIN KÄRPÄSET VAAN MUUTUTTE MYÖS TOMUKSI JA TUHKAKSI JA HÄVIÄTTE SEN SILEÄN TIEN TUULEN MUKANA TÄÄLLÄ PAKKASESSA!
HAHAHAHA
Puuh... Tämä pakkanen ei todellakaan tee hyvää pääkopalle. Big Show'n imitointi on kyllä ilmiömäisen vaikeaa.

Herra Jumala. Se jos mikä oli 2020-luvulla täysin sopimaton imitointi, joka aiheuttaisi toisenlaisissa Twitter-kuplissa automaattisen canceloinnin. Vince McMahon sen sijaan nauraa Cassin "japanilaisimitaatiolla" vedet silmissä, mutta Hideo Itami on esityksestä täysin pöyristynyt. Junttimainen Cass ei tunnu paljoa välittävän tästä, vaan hörähtää makeasti ja astelee takaisin riviin osuutensa suorittaneena. Seuraavaksi vuorossa on yhä hieman järkyttynyt Big Show.Watashi o sonchō shite kudasai!
Biggushō, FAKKU!
AJ STYLES, FAKKU!
Dorufu jigurā, FAKKU!
Hoka no subete, FAKKU!
Watashi wa anata o watashi no yumenonakade sae nemuru yō ni kerimasu! Kono keiken to sukiru ga areba, nuime wa arimasen!
Watashi o sonchō shite kudasai!

Huh. Se oli myös tylyä tekstiä, eikä sekään menisi ihan PG Eralla läpi WWE:ssä. Mutta Peacockissa kaikki on salittua, ja Big Show itsekin näyttää oman suorituksensa jälkeen uupuneelta. Sanoiko hän todella kaikki nuo asiat äsken tv-lähetyksessä? Taisi hän sanoa. Big Cass haukkoo henkeään kuultuaan Show'n promon. Hänellä ei ole tähän mitään lisättävää. Myös Vince McMahon on vakuuttuneen oloinen. Minkälaiseen suoritukseen mahtaa yltää Dolph Ziggler?
Mun nimi on BIG SHOW, ja oon seitsemän jalkaa pitkä, ja sitä. Ei. Voi. Opettaa. Kuis panee?
Ja te valittajat ja juonittelijat täällä Posiolla: on vain yksi sana, joka kuvaa teitä!!
…
…
Sitähän te löysäperseet kotisohvilla toivoisitte. Jotain mille hurrata. Hauskoja sanaleikkejä. Jotain mikä saisi teidät hetkeksi unohtamaan surkeat elämänne, rumat vaimonne Walmartin dollarin paituleissa ja imbesillit kakaranne jotka eivät läpäise edes apukoulun pääsykoetta.
Ketä naurattaa nyt?
Teitä kyllä nauratti, kun kirjoititte nettiin minun olevan säälittävä itkupilli. Te nauroitte minulle kun palasin vuonna 2000 OVW:hen treenaamaan. Te nauroitte kun Daniel Bryan päätti maailmanmestaruuskauteni 45 sekuntiin. No ketä naurattaa nyt? Kuka on jäljellä täällä Posiolla ja kuka on kotona syömässä veganiisia nauriinvarsia ja palvelemassa sitä bimboa joka jäi John Cenalta yli?! Tämä on tulosurheilua, ja tyylillä ei ole väliä kun murskaan nämä jäljellä olevat kääpiöt yksi kerrallaan!
Ketä naurattaa sitten?
Ketä naurattaa, kun R-Truthin ”räp-ura” katkeaa saappaani katkomiin hampaisiin ja haljenneeseen kieleen? Ketä naurattaa, kun tamppaan Hideo Itamille kehäkulmauksessa niin syvän kuopan, että hän herää kotoaan Kiinasta? Ketä naurattaa, kun Rusevin aivot ovat käsittelyni jäljiltä niin tärähtäneet, ettei hän itsekään tiedä onko hän ryssä vai bulgaari? Ketä naurattaa, kun Dolph Zigglerin unelma Hollywood-tähteydestä vaihtuu korkeintaan vanhan ramman akan rooleihin Bollywoodissa? Ketä naurattaa, kun Big Cassista on jäljellä vain jerseyläisessä kadunkulmassa kerjäävä Beaten Ass? Ja ketä naurattaa, kun ympäri maailman taitojaan kartuttanut AJ Styles tajuaa, että on jotain asioita, kuten isoksi kasvaminen ja transulta näyttävien indykääpiöiden dominointi, joita ei vain voi opettaa?
Te nauroitte minulle, mutta teitä ei naurata enää. Ja kun voitan WWE Selviytyjät II:n, on vihdoin minun vuoroni nauraa.

Dolph Ziggler virnistää kameralle leveästi, pullistelee lihaksiaan ja karjaisee sitten kovaa kuin Rusev konsanaan. Ziggler näyttää olevan varma siitä, että tämä suunpieksentä vie hänet voittoon, mutta Rusev katsoo häntä äärimmäisen tympääntyneenä. Vince McMahon tekee tarkkoja merkintöjä paperilleen, kun seuraavaksi tulee Hideo Itamin vuoro.Katsokaa näitä jumalan luomia, muovaamia lihaksia! Näillä tykeillä päihitän näissä karkeloissa kaikki. Mutta lihakset eivät ole kaikki kaikessa, sillä Dolph Ziggler pystyy myös puhumaan teidät kaikki ukrainalaiseen suohon. Ja ennen kuin jatkan, haluan kiittää jumalaa päihittämättömistä taidoistani ja lisäksi kiittää vaimoani siitä, että on niin hemmetin kuuma.
Ja sitten teihin, rakkaat kilpakumppanini. Jutellaan hetkinen.
R-Truth, sinä olet selkeästi tämän kilpailun suurin yllättäjä. Kaksi immuniteettikilpailun voittoa ja vielä putkeen! Et ole enää varma, onko tämä totta vai unta. Ja jos tämä on unta, niin et halua koskaan herätä. Noh, unelmointi loppuu nyt. Mikään ihme ei kestä ikuisesti ja aion henkilökohtaisesti varmistaa, että joutsenlaulusi ei kestä päätyyn asti.
Voimme kaikki varmasti olla sitä mieltä, että R-Truth ei ole fyysisesti suurin uhka tässä kisassa. Se voi hyvinkin olla Big Cass... vai pitäisikö sanoa BIG ASS! Koska ollaan hetki rehellisiä, se oli sinun "urasi" kohokohta! Ensin joku kääpiö kantaa seitsenmetristä ruhoasi pari vuotta ja sitten... muistaako kukaan? Välittääkö kukaan? Ei. Ei välittänyt silloin, ei välitä nyt, eikä tule koskaan välittämään.
Jättiläisistä puheen ollen, Big Show, sinä valtava kaljupää. Saatat olla iso, saatat olla koko jäljellä olevasta kööristämme kokenein, mutta me kaikki tiedämme heikkoutesi. Tunteet. Itket tänään, itket huomenna, itket varmaan kun kuuntelet tätä ja seuraavana hetkenä haluat repiä Alberton pään irti ja tyhjentää suolesi tämän kaula-aukkoon. Sinä olet mieleltäsi heikko, toisin kuin minä.
Mies, joka ei ole mieleltään heikko, vaan päinvastoin on puolestaan Rusev. Minä panin vaimoasi. Panin häntä kovaa."
Hideo Itami, kerron sinulle vain yhden asian. Täällä ei ole muumeja. Muumit eivät ole todellisia. Sinä olet jotenkin harhaillut tänne pohjoiseen etsimään myyttejä. Aivan kuin harhailit WWE:hen etsimään uraa urheiluviihteen huipulta, mutta pian tajusit olevasi vain lasista tehty vajaamittainen painija oikeiden miesten keskellä. Pian tajuat mikä se todellisuus on. Sinä et pärjännyt WWE:ssä etkä tule pärjäämään täällä korvessakaan.
Enkä ole unohtanut sinua, AJ Styles. Ilmiömäistä, ilmiömäistä! Toistat yhtä sanaa yhä uudestaan ja uudestaan ja uudestaan. Oletko sinä vielä ilmiömäinen? Uskotko siihen tosiaan? Etkö ala jo huomaamaan aamuisin, miten kehosi on hetki hetkeltä jäykempi, miten sängystä nouseminen on aina vaikeampaa, miten on haastavampaa pysyä meidän nuorten ja viriilien miesten perässä? Sinunkin on aika tulla nykypäivään.
Teidän kaikkien on aika tulla takaisin nykypäivään. Te ette ole kuin minä. Teitä ei ole siunattu samoilla kyvyillä kuin minua. Loppuun haluan vain sanoa, että tässä kisassa tulee olemaan vain yksi voittaja ja te tiedätte kyllä kuka se on.

Hideo Itami kävelee takaisin kilpailijoiden riviin häpeillen, ja muut jäävät tuijottamaan eteensä huuli pyöreänä. Se oli aikamoinen suoritus, aikamoinen räpäytys? Mutta riittääkö se voittoon? Vince McMahonkin näyttää häkeltyneeltä, ja vielä häkeltyneempi on R-Truth itse, mutta hänellä ei ole nyt aikaa keräillä itseään, koska seuraavaksi on Truthin itsensä vuoro.Po-Si-O!
WHASSAAAAAP!
Tulin tänne teille kertomaan kuinka minä ja Pikku Jimmy tässä *viittaa vierelleen* olemme voittamassa tämän KOKO KISAN. Ja meillä ei ole suurempaa vastusta kuin sinä herra VINCE MCPOMOMIES *tiukka osoitus Vincen suuntaan*
Ne kaikki hämähäkit jotka hiipivät ihollasi ovat ehkä pelottavia, mutta sinä olet iso alfaNAARAS joka pitää huolen ettei yksikään meistä matosista tule olemaan kilpailija tässä ottelussa. Vaikka tämä vauva onkin kova, niin minä olen KOVEMPI ja KIVINEN olemukseni on erittäin vahva!
Oikeastaan, olen taloudellisesti huonossa jamassa! Maksan vaimolleni rahaa erokäsittelyn seurauksena, muiden laskujen ohella. Ei ole vain muuta vaihtoehtoa kuin laittaa sinut maksamaan lounaani se yksi päivä. Olen todella pahoillani
Mutta minunkin kärsivällisyydellä on rajansa! En voi jättää tätä vain sinun varaan! Minä taistelen! Sinä menet kotiin! Olenhan kuitenkin 24/7 KFC Burger King Frank Andersson Chris Wild Pegasus Mestari ainakin 68 kertaa yhteenlaskettuna!
*Itamin ääni kiihtyy*
Sidomme talouskurssin mokkapaloihin ja teemme osakemarkkinoista pommacia!
*Ääni kiihtyy nyt vielä kovemmin*
Lil Jimmy ja John Cena tähdittävät UUTTA HURJAPÄÄT elokuvaa joka sijoittuu MIKROPROSESSORIN KUOREN PÄÄLLE!
*Nyt on aivan ennennäkemätön intensiteetti*
EN OLE PAIKALLA! OLE HYVÄ JA JÄTÄ VIESTI ÄÄNIMERKIN JÄLKEEN!!!!
*Syvä, kiusallinen hiljaisuus, itamin käsi hieman tärisee nolostuksesta*
... WHASSUP!
*Hiljaisuus jatkuu*
...My bad.

Huh, se oli todellista tykitystä. Vince McMahon näyttää siltä, että hän meni jossain kohtaa jo sekaisin kaikissa sanoissa, ja Dolph Ziggler on puolestaan sen oloinen, ettei hän voi sietää, kun joku puhuu yhtä ylimielisesti kuin hän itse. Vuorossa on päivän viimeinen suoritus: Rusev pääsee vetämään oman osuutensa.Promokilpailu? PROMOKILPAILU? Ettekö te tiedä kuka minä olen? Minä olen paras hemmetin esiintyjä tässä firmassa ja te pistätte minut vielä todistamaan parhauttani? No, itsepähän kerjäsitte. Koska olen paras aivan kaikessa, osaan myös aakkoset ja siksi TUHOAN TEIDÄT YKSI KERRALLAAN AAKKOSJÄRJESTYKSESSÄ! Kameramies, pidä huoli että parempi puoli naamastani näkyy.
A.....J..... Styles. Siltä kaverilta ei kyllä tyyliä löydy, ei sitten yhtään. Luottakaa minuun, minä kyllä tiedän mistä puhun. "Ilmiömäinen" sitä ja "ilmiömäinen" tätä, blaa blaa, keksi jotain uutta. Olen kuullut juttua että sinä muka olisi joku yksi maailman parhaista painijoista, VOISITKO SITTEN SELITTÄÄ MITEN SINULLA KESTI MELKEIN 20 VUOTTA ETTÄ SAIT ILMIÖMÄISEN PERSEESI HILATTUA WWE:N KEHÄÄN?! Kauanko minulla kesti? Kaksi vuotta. Minä olen antanut ja antanut ja antanut tälle bisnekselle kaikkeni ennen kuin sinä edes pääsit sadan katsojan eteen. KAIKKENI, AJ! Sinun pitäisi olla minun young boy, niinkun siellä Japanissa tavataan sanoa.
Rusev... "mutta tämänhän piti olla aakkosjärjestyksessä". Urpot. Nähkääs minulla on sen verran edistyneet aivot että muistan jotain, mitä todennäköisesti kukaan muu ei. Vai mitä olet mieltä... Alexander? Kyllä, Rusevilla on etunimi! Mitä muuta informaatiota olet yrittänyt salata meiltä? Rusev ei taida edes olla oikea nimesi *wink wink*, oletko joku venäläinen vakooja? Hetkinen, ethän sinä olekaan Venäjältä vaan Bulgariasta. Jos jotain en voi sietää, se on tuollaiset identiteettikriisin kanssa painivat idiootit jotka eivät osaa päättää mitä ovat. "Minulla on kaksi nimeä, eikun sittenkin vain yksi", "Minä olen venäläinen, eikun bulgarialainen", "Vaimoni rakastaa minua, eikun hän rakastaakin...", okei nyt mentiin vähän liian henkilökohtaisuuksiin. Terapia, sitä minä sinulle suosittelen. Antaisin sinulle terapeuttini numeron mutta vain luuserit tarvitsevat terapeuttia ja kun katsot minua, näet voittajan.
Big Cass, vaikka oletkin ehkä tällä hetkellä jotenkin onnistunut pysymään relevantimpana, en edes tiedä miten ihmeessä olet päässyt tähän ohjelmaan jos totta puhutaan, niin sinä tulet aina elämään varjossa jonka aiheutti sinua puolet lyhyempi ja sata kertaa viihdyttävämpi idiootti. Sinä olet entisen joukkueesi Marty Jannetty joka on siinä mielessä hauska vertauskuva että minä näen itseni modernina Shawn Michaelsina. Jos tiedät mistään mitään, ymmärrät kyllä mitä ajan takaa tällä vertauksella eikä minulla ole sinulle mitään muuta sanottavaa.
En tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa kun katsoo vuonna 2021 Big Showta kehässä. Mutta sen tiedän, mitä hän tekee. Maailman Suurin Atleetti, ennemminkin Maailman Suurin Vauva. Kun jakaa leirin Big Shown kanssa, ei teidä onko vesisade vai astuiko Big Show vahingossa muurahaisen päälle. Vain yhdellä asialla on oikeus saada aikuinen mies itkemään ja se on intohimo. Kun sinä olet taistellut henkesi edestä, antanut näille faneille kaiken mitä sinulla vain on annettavana ja sitten tajuat.... että kaikesta siitä huolimatta sinut sivuutetaan, sysätään syrjään, ohitetaan jonossa, etkä tule ikinä saamaan sitä minkä vuoksi sen kaiken teet, WWE mestaruutta! Verta, hikeä, kyyneliä... ja minkä vuoksi? Sinä ylikasvanut lihava vauva, sinulle on annettu kaikki luonnonlahjat mitä tarvitset pärjätäksesi. Minä olen joutunut taistelemaan ja tämä bisnes on kussut silmääni aina vaan uudestaan. Itkenkö minä? En, koska en ole itsesäälissä rypevä has-been.
Dolph Ziggler, mies joka on suuri Hollywood-tähti... tai eipäs olekaan. Hollywood, FLORIDA? Kuinka epätoivoinen ja huomionkipeä pitää olla, että muuttaa FLORIDAN Hollywoodiin? Kaikki, mitä ihmiset sinusta näkevät on vain harhakuvaa. Sinä elät valheessa. Blondattu tukka, keinotekoinen rusketus, itseäsi parempien painijoiden jäljittely kaikessa mitä teet, persoona joka antaa uskoa että olisit paras kaikessa mutta et ole koskaan todistanut sitä. Dolph Ziggler, sinä olet feikki. Minä sen sijaan, noh, katso nyt minua. Minä olen täydellisyys, kaikki mitä näet edessäsi on sataprosenttisen aitoa minua. En imitoi ketään, koska minä ja minä yksin olen paras asia mitä tämä bisnes on koskaan nähnyt ja jonain päivänä, jonain kauniina päivänä, te kaikki tulette näkemään sen. Olen täällä näyttääkseni maailmalle. Sinä olit onnekas ja sait cheerleading-keikan WWE:n televisiossa joskus ja onnistuit pitämään työsi sen jälkeen näinkin pitkään. Minulle WWE on elämä. En haaveile mistään muusta, tämä on ainoa vaihtoehto nyt ja aina.
Viimeisenä ja varmasti myös vähäisimpänä, Hideo Itami. Taas joku joka ei edes työskentele täällä enää. Mitä tämä on, joku "Where are they now?" spesiaali? Jos totta puhutaan, en oikesataan edes tiedä mikä sinä olet miehiäsi. Oletko sinä joskus paininut WWE:ssä, vai oletko joku satunnainen Suomifani Japanista joka sattuu olemaan kilpailussa mukana? Haha, tunnettuna stand-up-koomikkona tietysti heitän vähän läppää tässä, mutta nyt ihan vakavasti. Sinun aikasi tässä firmassa oli erittäin mitäänsanomaton. Olit NXT:n ensimmäinen suuri palkkaus, olit hypejunan kapteeni. Vietit firmassa jotain 6 vuotta enkä muista ainuttakaan matsiasi. Kun minä astun kehään, jokaikinen ihminen joka saa kunniakseen nähdä minun esiintymiseni tulee poistumaan tapahtumasta muistaen päällimmäisenä MINUT koska MINÄ varastan shown joka hemmetin ilta! En halua kuulla tekosyitäsi siitä kuinka olit loukkaantuneena noin 90% ajastasi täällä, SIINÄ TAPAUKSESSA SINUN PITÄISI ENTISTÄ SUUREMMALLA SYYLLÄ PITÄÄ HUOLI ETTÄ SEURAAVALLA KERRALLA SINUT MUISTETAAN! Ainoa asia joka sinusta jäi käteen oli lopetusliike, liike jonka SINÄ ITSE LOIT, joka on suositumpi jonkun toisen käyttämänä. Auts.